Forum > Demolåtar
1up-Fodder - Nu V3! Nu med läcker latinogitarr och fetare ackord mot slutet!
1up:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 30.09.2007, 00:05:19 ---
--- Citera ---Jag måste ha 5 träffar på min domän för varje gång någon laddar hem en låt på 5 MB.
--- Slut citat ---
Va?
--- Slut citat ---
JA! :(
De är störda på ONE.com. 1 MB/HIT är det som gäller! Annars blir man avstängd. :( "Vi ska inte agera som filserver..."
1up:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 30.09.2007, 00:17:31 ---Basen är go men efter ett tag så känns den för stark och väl skymmande. Tröttnar mer på den pga det. Lyssnar jag en gång till blir jag lite irriterad på basen.
Trummorna kunde låta lite roligare. Jag är inte mycket för trummaskinljud får väl sägas.
Det jag gillar mest är det lekfulla dansandet på elpianot (när det låter elpiano).
--- Slut citat ---
Basen är alltid för stark i mina låtar :D Jag vill göra något åt det. Visst gillar jag basen stark, men den ska ju inte störa. Vrider jag ned basen så vips förloras värme och, ja, man får börja om med mixen lite grand. Men ska se över det hela!
Ja, trummorna, ja.. hmmm. Kan dubbla lite mer på rhytmsektionen. "Maskera" trummaskinen kanhända ;) Håll ut! Bättre blir de!
När ska någon komma och säga att dragspelet är det bästa med hela låten? :D Jag ÄLSKAR mina dragspel jue! :)
1up:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 29.09.2007, 23:17:59 ---Uff, drog in filen i winamp. No luck. Klickade länken, och något underligt urverk ploppade fram.
Neeeext.:(
--- Slut citat ---
Aah, tyvärr. :/ Man måste vänta 30 sekunder innan filen blir tillgänglig för nedladdning. Någon som vet en BÄTTRE gratis host för filer?
Wernborg:
Fräckt. Min hjärna hamnade tydligen i baktakt mot hur du hade tänkt. Efter ett tag upptäckte jag att jag lyssnade "fel". Coolt. Måste ha bytt kanal på tv'n och tappat fokus ett tag.
Pianot har ett sugigt ljud. Basen är hur skön som helst.
Snuten i Hollywood-vibbar. :)
1up:
--- Citat från: Wernborg skrivet 30.09.2007, 00:43:39 ---Fräckt. Min hjärna hamnade tydligen i baktakt mot hur du hade tänkt. Efter ett tag upptäckte jag att jag lyssnade "fel". Coolt. Måste ha bytt kanal på tv'n och tappat fokus ett tag.
Pianot har ett sugigt ljud. Basen är hur skön som helst.
Snuten i Hollywood-vibbar. :)
--- Slut citat ---
Ah nu när du säger det :) Lite Snuten faktiskt! haha Älskar den låten så. :P
Baktakt, billig fylla eller?... ;)
Så pianot suger, eh? Det är väl Mr Ray Elpiano. Skulle ju kunna kolla in att uppgradera min elpianoarsenal då!
Tips på bra elpianoplugg?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida