Snyggt. Drömskt. Kanske hångelmusik, kanske inte
. Snyggt arrad och jag tycker din röst håller. Saknar inga instrument. More is less skulle man också kunna säga.

Tja, hångelmusik vet man ju inte om det är bra eller dåligt ?

Suger åt mig av dina ord som en svamp. Kul att göra lite sån här musik ibland också!
Tack.
Känsligt och vackert...
Tackar. Kul att se dig igen i trådarna, valdez!
Låten riktigt vacker och fint ödslig.
Bra lagda syntar (fint att få säga någon gång).
Inte så dum sång egentligen. Lite vacklande ibland men inte mig emot.
Basen bra men gör några omotiverade utflykter.
Hade själv känslan av att vandra omkring ute i det speciella gula ljuset som är på hösten, när denna kom till. tror det avspeglar sig på något sätt. Att just du gillar syntharna tar jag som en riktig arr-framgång

Och sången....tackar. Skall väl försöka få till en lite klarare variant. denna är ju mest tänkt som bas för fransa senare.
Och basen..tja, jag gillar utflykterna den gör

Roligt att höra tompan..
sången i 1.a versen underbart bra.kanske lite deesser innan delay reverbet. det bästa sångmässigt från herrn så far.
lugnt o smekande mycket trevligt
guran känslig som en skalpell under operation.
lysande..
tony
Rakbladsvass gitarr, i form av en bas

Deesser skall jag titta på till omlägget av sång!
Tack mannen

Här har man gått och svävat i ovisshet,fullständigt omedveten om att det låg en sådan här pärla på KR!
Skitbra detta,jag gillar Wernis bas utflykter - snyggt! Vidare så är det en mycket vacker låt.Sparsamt arrat med mycket känsla.Din klart bästa sång insats! Tycker det håller,utan att ha hört fransan på denna.Förstår att hon kan göra nåt helt annat,så jag får väl invänta den verren..
Men detta håller som sagt.
Mvh
Micael
hihi

nu när alla varit så frikostiga med sångkommentarer frestas jag att ha kvar mig som sångare..men ändå inte. Fransa skulle ju göra det så mycket bättre! MEn kanske kan jag vara kvar i nån form av duett, eller jag kan ta nån motstämma eller något. Vi får se!
Återigen, tack för vänliga ord om sång, det värmer verkligen!
AAASBRA....
Men Emu, var blev fransa av 

Sååå skön
Tackar

tja, hon försvann med ett osande ljudkort nånstans

se hit igen för nästa version

tackar återigen allihop för fina kommentarer samt att ni lyssnat!