Dropbox vill inte att man ska strömma material därifrån, men om man är på sidan (nu med dator) är det okej att strömma (för mig nu) om man först klickar på "accept cookies".
Kul att höra! Iken sköter sig! 
Basen är dock ovanligt anonym bakom gitarrmattorna - det är en sann frihet att få bestämma hur mixen ska låta eller hur Bubben... 
Tycker även att dina gitarrer och din sång fungerar mycket bra!
Tycker du att basen är för låg? Funkar här hemma och man måste ju hålla IKEN kort för hans antal toner/sek. slår det mesta!
Gillar hans basspel dock väldigt mycket.
Är du FORTFARANDE syrak för att jag lät din mellotron krydda istället för att vara lead för 5 år sen?! 
Tack för tyck Max. Kanske höjer basen en smula. /Fuzz
Fortfarande... vet jag inte. Lyssnade tidigare idag då jag uttalade mig. Har sen dess varit upptagen med häst på klinik och att fixa halsen på stålsträngade akustiska gitarren. Provat dra åt trossrod'en minst ett varv utan märkbart resultat. Som nästa steg tänkte jag sänka stallet (sadeln eller vad tusan det heter på en gitarr) där borta på kroppen.
Jag är inte syrak men på ett djävla dåligt humör - sant!

Men det beror på andra saker. Värken i vänsterarmen gör mig galen. Har haft den i ett halvår nu så det är uteslutet att orsaken skulle vara hjärtinfarkt. Men det borde vara dags att kolla upp hur det ska elimineras. Påverkar mitt AT ganska ordentligt.
Men det där med mellotronen är ju något du missat, inte jag. Jag har ju själv den underbara mixen med mellotron och gillar låtens feeling väldigt mycket i den mixen.