Forum > Färdiga produktioner

Asti - Fences (klar)

<< < (4/7) > >>

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 30.09.2017, 15:52:41 ---Tycker allt blev toppen, luftigare och alla instrument går fram bättre nu, basen är helt ok.
/Roughe

--- Slut citat ---
Härligt att höra!  :)
Tack för uppföljande kommentar Roughe!
/Asti

Marsall:
En trubadurisk o soft o skön dänga ala Asti :) Bra lirat på ackarna som vanligt ..bra nivåer o mix.. Nu är den ju klar Kunde ha haft ett parti med mer luft o utan sång ? Jao eller inte ändå ..men kändes så bara efter 1a lyssen ..Skön låt!

spacetrucker:
Vacker liten Ast-ballad. Bra spelat och sjunget och mixen sitter fint tycker jag och allt låter bra... den är kanske bara lite lång och händelselös för min smak :unsure:

//Space

Asti:

--- Citat från: Marsall skrivet 01.10.2017, 14:02:54 ---En trubadurisk o soft o skön dänga ala Asti :) Bra lirat på ackarna som vanligt ..bra nivåer o mix.. Nu är den ju klar Kunde ha haft ett parti med mer luft o utan sång ? Jao eller inte ändå ..men kändes så bara efter 1a lyssen ..Skön låt!

--- Slut citat ---
Jo, man kunde nog lagt in ett parti utan sång nånstans för variationens skull.
Vet inte om jag orkar med några större förändringar i det här läget...
Roligt att du tycker låten är skön!
Tack för din feedback Marsall!
/Asti

Håkan Nilsson:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 02.10.2017, 09:30:42 ---Vacker liten Ast-ballad. Bra spelat och sjunget och mixen sitter fint tycker jag och allt låter bra... den är kanske bara lite lång och händelselös för min smak :unsure:

//Space

--- Slut citat ---

Jag tycker det är på nåt vis skickligt att göra enkla låtar som håller rakt igenom utan för häftiga händelser. En av mina absoluta favoritmusiker/låtskrivare är Countrygiganten Merl Haggard, hans låtar är ofta ganska lika rakt igenom, typexemplet Okie from Muscoogie är en sån, En skön grundrytm, fin melodi och det mesta fokuset ligger på den korta men fina texten och sångrösten. Som jag ser det är det riktigt enkla det svåraste. Det är ju det Asti lyckas med varje gång.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion