Är ju väldigt sällan inne på KR men blev så glad och inspirerad när jag lyssnade på 1up's MB 128. Gillar den verkligen!

. Frestelsen blev för stor så jag gjorde en version... precis som Eddi föreslagit

...jättekul att Marshall gjort en version också

Snygg sång av Girly! Kul text och med en sensuell touch! 
Tack Asti!
Två lite olika versioner - kul att lyssna på 
Mina tankar:
Girlyversionen - jag tycker att du ska ta bort andetaget vid ca 15 innan sången. Sången ligger lite för nära mitt öra tycker jag, och lite vass på sången.
Marsallversionen - Sången är på sina ställen för låg i relation till musiken och körer versus refränger och körer behöver ses över lite
På det stora hela är plopperiet lite för statiskt i styrka - går det att diversifiera?
/G
Jag ska se hur det blir med att ta bort andetaget i början på låten. Jag tror dock inte att jag kommer att 'pilla' mer på ljudbilden

Två olika versioner av "samma låt"...intressant och kul ide´. Båda är ju bra och i mitt tycke ska man kanske inte jämföra.
/Roffe H
Det va verkligen spännande att höra Marshalls version. Det var drag i den!

Dropbox vill inte tillåta mig lyssna eller nå mp3-fil
Ser det likadant ut på din telefon så är det bara att trycka på ikonen nertill, i mitten, så öppnar sig låten. Länkar en bild som visar. Nu har ju 1up löst det ändå men kan va smidigt framöver

Hoppas det funkar!

https://www.dropbox.com/s/vb33y4nfl6iutqk/photostudio_1508786766562.jpg?dl=0