Forum > Färdiga produktioner

Asti - Mitt Danmark (klar!)

<< < (6/7) > >>

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 01.10.2017, 22:59:01 --- vad har Slussenbygget med Danmark att göra? Nice video anyway, det blir nog bra på Slussen om de inte bygger det där höghuset som tar bort vattnet helt.

--- Slut citat ---
Tänkte att jag skulle skoja till det lite och se om jag la upp en helt ovidkommande video hur länge det skulle dröja innan någon upptäckte det!   :P
Filmade detta när jag var i Sthlm för några veckor sedan. Skönt att du är vaken Eddi! :)
Ja, vi får hoppas det blir bra vid Slussen till slut....

Burnin_Sven:
Gillar låten.

Ja Danmark var inte så tokigt förr, jag bodde där i fem år när jag var ung för fem tusen år sedan.
Nu är det väl ungefär som här.

Asti:

--- Citat från: Burnin_Sven skrivet 04.10.2017, 23:15:41 ---Gillar låten.

Ja Danmark var inte så tokigt förr, jag bodde där i fem år när jag var ung för fem tusen år sedan.
Nu är det väl ungefär som här.

--- Slut citat ---
Roligt att du gillar låten!
Jag gillar fortfarande Danmark. Låten riktar sig ju speciellt mot Ströget och den standardiserade
kommersialiseringen av det som förr var ett skönt och "personligt" promenadstråk...
Ja, nu är det väl inte speciellt mycket som skiljer sig från t.ex Drottninggatan i Stockholm.
Vore intressant att se hur det såg ut när du bodde där 3000 år före Kristus!  :D
Tack för din feedback!
/Asti

pxm:
En kanonlåt som jag kan hålla uppmärksamheten
på hela låten igenom. Den är spännande och går
enkelt att digga samtidigt. Verkligen bra, jag gillar
ljudbilden.  :)

mvh

Asti:

--- Citat från: pxm skrivet 06.10.2017, 18:44:11 ---En kanonlåt som jag kan hålla uppmärksamheten
på hela låten igenom. Den är spännande och går
enkelt att digga samtidigt. Verkligen bra, jag gillar
ljudbilden.  :)

mvh

--- Slut citat ---
Tack för det Johan! Roligt att du gillar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion