Kontrollrummet

Lite som

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
Men med tanke på att vi låter energibolagen och matföretagen pungslå oss, politiker slå sig för bröstet fast dom snackar skit och ekonomerna speeda up världens undergång så ena halvan av klotet brinner och andra halvan översvämmas så är väl den siste idioten inte född ännu kan jag tro.

Kolla valresultatet och att vi numera är ett nasseland med alla dessa SD människor så inser man vidden av galenskapen.
« Senast ändrad: 21.10.2022, 10:09:48 by Burnin_Sven »


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Med 5565 tittningar på den här tråden nästan utan svar så lägger jag ner.

Ha det

Blir nog svårt att få botarna att svara i din tråd.
Skulle tro att det verkliga besökarantalet i denna tråd går att räkna på en hand med tanke på forumets övriga livlighet.




Utloggad Duck

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 24
    • Visa profil
Men med tanke på att vi låter energibolagen och matföretagen pungslå oss, politiker slå sig för bröstet fast dom snackar skit och ekonomerna speeda up världens undergång så ena halvan av klotet brinner och andra halvan översvämmas så är väl den siste idioten inte född ännu kan jag tro.

Kolla valresultatet och att vi numera är ett nasseland med alla dessa SD människor så inser man vidden av galenskapen.

Vet du vad Sven, när jag känner mig lite ledsen och det känns som om alla är dumma, då brukar jag gå ut i naturen och verkligen slappna av! Prova ska du se!


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
 :D jo det fungerar bra men det gör inte att alla plötsligt blir snälla dessvärre. Då skulle det vara fullt ös ute i skogen med fullt av folk



Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Snygga låtar Burnin'!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil

Utloggad Burnin_Sven

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 016
    • Visa profil
.
« Senast ändrad: 15.11.2022, 08:39:59 by Burnin_Sven »