Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Low Down Dog
Gurano:
Har inte läst vad de andra skrivit. En go låt som lunkar på bra. Sångsynket kan kanske stramas upp på något stället. Jag skulle önska mer distinkta trummor där baskagge går fram.
/G
1up:
Roligt du är åter igång med musiken. Stämsången är härlig och munspelet ligger skönt. Kanske lite bastung mix? Säger jag och kastar sten i glashus. :)
Roffe H:
Tack för lyss och tyck Gurano och 1 up, ska dona lite till med låten innan den blir färdig...roligt att vara tillbaka
/Roffe H
Håkan Nilsson:
Härlig låt som sagt. Lite Neil Young feeling över det hela.
Få se om jag kan komma igång med lite inspelningar också. Jag har varit ganska mycket i studion, men inte lagt ut så mycket. B) Men nu blir det ju rätt årstid för att grotta in sig i studion.
Roffe H:
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 25.09.2017, 23:58:04 ---Härlig låt som sagt. Lite Neil Young feeling över det hela.
Få se om jag kan komma igång med lite inspelningar också. Jag har varit ganska mycket i studion, men inte lagt ut så mycket. B) Men nu blir det ju rätt årstid för att grotta in sig i studion.
--- Slut citat ---
Lite Neil Young räcker bra för mig, kul att du gillar låten och roligt att du lägger upp låtar igen. Absolut rätt årstid har det blivit.
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida