Forum > Färdiga produktioner

Roffe H - Low Down Dog

<< < (4/6) > >>

Roffe H:

--- Citat från: Eddi skrivet 07.09.2017, 21:19:28 ---Ja jag tror den andra versionen med lite stadigare gura tog hand om det jag upplevde. :D

--- Slut citat ---

Tack Eddi för återlyssning, jag tror också det. Lägger upp den senaste överst i tråden.
/Roffe H

Toby:
Snygg kör som lyfter låten en låt som går som tåget!  :) Tycker du framför den med skön laidbackkänsla.
Trummorna ligger lite anonymt i första versen och stegras hela tiden. Kanske skulle skruvas lite mer på. Basen aningen muddig tycker jag.
Får instämma med de andra att trevligt att alla dina öron börjar fungera.  :)
Toby

MaxB:
Det är härligt att höra dina körer!

spacetrucker:

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.09.2017, 21:23:36 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 07.09.2017, 21:19:28 ---Ja jag tror den andra versionen med lite stadigare gura tog hand om det jag upplevde. :D

--- Slut citat ---

Tack Eddi för återlyssning, jag tror också det. Lägger upp den senaste överst i tråden.
/Roffe H

--- Slut citat ---

Jo, nu låter bra :)

//Space

Roffe H:

--- Citat från: Toby skrivet 08.09.2017, 11:38:52 ---Snygg kör som lyfter låten en låt som går som tåget!  :) Tycker du framför den med skön laidbackkänsla.
Trummorna ligger lite anonymt i första versen och stegras hela tiden. Kanske skulle skruvas lite mer på. Basen aningen muddig tycker jag.
Får instämma med de andra att trevligt att alla dina öron börjar fungera.  :)
Toby

--- Slut citat ---

Tack Toby, för lyss och tips mm...ska försöka skruva lite på bas och trummor innan jag lägger upp som färdig demo
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion