Forum > Färdiga produktioner
WholeSpirit - When We Go
Toby:
--- Citat från: Plinka skrivet 07.09.2017, 19:17:41 ---Blev mest upptagen av texten -den är bra och välskriven! Annars snyggt arrad och mixad för övrigt och trallvänlig melodi som lätt sätter sig. Rytmen är skön!
--- Slut citat ---
Ok, kul du gillar text, arr och mix! Lallandet på slutet har jag tagit bort. Vet inte vad jag hade för hjärnsläpp när jag lät det passera. :wacko: Ska nog jobba lite mer med den delen.
Tack för lyssningen!
Toby
Toby:
--- Citat från: Eddi skrivet 07.09.2017, 21:26:08 ---Nu har jag lyssnat på hela och den höll hela vägen i form av kvalitet en riktigt bra text också. Bra :D
--- Slut citat ---
Kul, Eddi! Tack så mycket!
Toby
Toby:
--- Citat från: Roffe H skrivet 07.09.2017, 21:36:13 ---This is electric...jättefin ljudbild, härlig låt, bra sång och text. Kanoners. :D
Man blir glad/Roffe H
--- Slut citat ---
Roligt att göra både dig och mig glada då! :D Härligt att du uppskattar produktionen!
Toby
Marsall:
bra mix o låt som pulsar på i sin beat start till mål ..kanske lite mer galna insångsgrejjer skulle göra den än mer intressant ..allt från ohh ahh körer till råa infallsnuttar :D Rolig låt
Toby:
--- Citat från: Marsall skrivet 16.09.2017, 20:16:08 ---bra mix o låt som pulsar på i sin beat start till mål ..kanske lite mer galna insångsgrejjer skulle göra den än mer intressant ..allt från ohh ahh körer till råa infallsnuttar :D Rolig låt
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar låten och mix! Ska fundera på om den ska bli mer galen. :lol:
Tack för lyssningen!
Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida