Forum > Färdiga produktioner
Asti - Filling up my soul
Toby:
Trevlig lite gemytlig låt! Snyggt mixad men trummorna tycker jag du kan lyfta fram mer. Variera pukfillen också. Annars låter det bra. Fin sång och sångsound med din svaga och mesiga röst! :D Är inte förtjust i onaturligt förställda raspiga rockröster utan täckning. Kunde kanske hända något mer i låten men det är ju en smaksak.
Snyggt jobb och roligt att du hittat kontakten till datorn igen gamle man! :lol:
Toby
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 08.09.2017, 10:30:30 ---Bra att du nu även kan utnyttja SD vid ditt musikskapande.
--- Slut citat ---
Ja, det är bra. Däremot får jag ingen ordning på Alicia's Keys , Groove Agent och ett antal plug-ins...
Och datorn kraschar fortfarande då och då, så det känns inte meningsfullt att dra igång några större låtprojekt.
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 09.09.2017, 10:51:41 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 08.09.2017, 10:30:30 ---Bra att du nu även kan utnyttja SD vid ditt musikskapande.
--- Slut citat ---
Ja, det är bra. Däremot får jag ingen ordning på Alicia's Keys , Groove Agent och ett antal plug-ins...
Och datorn kraschar fortfarande då och då, så det känns inte meningsfullt att dra igång några större låtprojekt.
--- Slut citat ---
Gjorde du en total ominstallation och formaterade disken då du gjorde ominstallationen?
I så fall, kanske det är värt att köpa en ny hårddisk och göra om'et.
Finns ju en möjlighet att du då når den stabilitet du trodde du var tvungen att ge upp - utan att behöva investera massor av pengar på helt ny teknik.
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 09.09.2017, 13:26:59 ---
--- Citat från: Asti skrivet 09.09.2017, 10:51:41 ---
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Gjorde du en total ominstallation och formaterade disken då du gjorde ominstallationen?
I så fall, kanske det är värt att köpa en ny hårddisk och göra om'et.
Finns ju en möjlighet att du då når den stabilitet du trodde du var tvungen att ge upp - utan att behöva investera massor av pengar på helt ny teknik.
--- Slut citat ---
Nej, jag installerade om XP och vissa plug-ins! En del kunde jag inte installera om pga att jag inte hade kvar dom och vissa fick jag inte igång. Jag kunde utnyttja en del som låg kvar på disken, så jag tror inte jag hade vunnit på att formattera om disken, troligen tvärtom.
Marsall:
Skön o avkopplande låt med bra guralir ..Lite för hög sång är det ju i min lyss tar över lite kanske v helheten :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida