Forum > Demolåtar

WholeSpirit - Doctor

<< < (3/4) > >>

Toby:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 05.07.2017, 08:20:17 ---Skön lyssning, bra låt, bra mix, sången sitter som den skall. En andra stämma på sången här och där skulle kanske sitta... och trummisen kunde ju svänga lite mer mot slutet... eller varför inte en bongo eller nåt.
Men jo, bra låt men dock en aaaaning enformig (smaksak)... men bara lite :D

//Space

--- Slut citat ---
Jodå en andra stämma kommer och trummisen svänger lite mer mot slutet nu. Congas har jag testat innan men funkade inte riktigt här. Kul att du gillar låten annars och jag tror att i nästa version är nog en del av enformigheten borta. Tack för fin feedback!/Toby

Toby:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.07.2017, 12:51:13 ---Svängigt som tusan,bra mix och lir..

Ja kanske lite mer våld i sången typ skrål och smärta :D

I övrigt så blir det full pott i min bok.

Rock on

Mike

--- Slut citat ---
Tack Mike! Full pott värmer gott! Skrålande blir det nog inte,  :)/Toby

Toby:

--- Citat från: Eddi skrivet 05.07.2017, 16:46:31 ---Det hela är ju rätt så suveränt, speciellt impad blir jag av blåset, vad använder du för nåt? Det som känns efter några lyssningar är att man saknar ett främmande tema på typ ett par ställen i låten det skulle ta bort den tradighet som nu finns. Fundera gärna på det, det skulle göra låten bättre tror jag. :D

--- Slut citat ---
Kul att du gillar blåset och att det var rätt så suveränt, synd att du samtidigt tyckte det var tradigt. Ny version kommer snart upp. Hoppas att den blir bättre. Tack för tyckande!/Toby

Toby:
Ny version är upplagd.

zzeb:
Tydlig och snygg mix. Svängigt, välspelat och välsjunget.
Kanske hade jag önskat bryt till annat tema en stund. Men läser att de andra gillar det så, lyssna inte på mej:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion