Då skall vi se..
Spacetruckern:
Tack för digget och välkomnandet tebax till KR,det glädjer mig. Okej,jag lirar å ylar lite till i denna under sommaren

Maxb:
Tjabba Max.Jag har fixat det snea strecket i låtnamnet,kanske det funkar nu för Maccarna å Eddi

Max2:
Ja vad kul att höra att du diggar pipan,å att svänget funkar - jag blir glad av sådana fina kommentarer

Under sommaren så har jag lite tid över så då tänkte jag lira lite mellan stugbesök och studiobesök och skogsbesök

Morgonte:
Tack för tipsen om baseriet,och kul att svänget sitter. Jag har dessvärre nåt glapp i nån av potarna i basen,misstänker att en lödning har släppt..Så det brummar och fräser lite mellan varven från min Warwick bas..Nästan som ett jordfel,ska skruva isär den och kolla vad som hänt.Väldigt störande då man skall spela in,lite av det följer tyvärr med på inspelningarna.
Jag gjorde en kall-lödning för ett par år sedan då mina lödkunskaper var noll och intet,nu vet jag lite mera

men behöver inköpa en smidigare lödpenna/lödkolv än min lödkolv modell stor och 60-tal..Och fuzz medel och ja de som lödar vet

Eddi 2:
Jag har ändrat namnet i låtfilen,det kanske funkar nu..?
####################################
Tack alla för kommentarer och tips.
Rock on i sommar alla på KR.
Nu har äntligen sommaren anlänt på mina breddgrader efter den sämsta vår och försommar jag har upplevt.
Micael