Forum > Demolåtar
Plinka & Pxm:s (Shitty)Springtime Blues
Plinka:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 12.06.2017, 06:51:43 ---Ooohh yes!
Blev grymt bra detta.Jag diggar,hur coolt som helst,kanon collab av er båda.Jag stör mig inte på basen,sång och gura har mitt fokus genom denna..
Mera blues på KR helt klart.
Mike
--- Slut citat ---
Tack HMike! Ja en blues är alltid gott :D Jag har nu ändå inte kunnat låta bli att mixa om den och skurit lite i basfrekvenserna på paxoms mp3:a här och lite annat pill. I min lyssning funkar det iaf... :)
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.06.2017, 10:22:04 ---Jaa, nu låter den bra. Jag tycker basen låter bra med lite dist. Sången sitter bra. Nu blev det en låt av kompositionen liksom. Bra jobbat
//Space
--- Slut citat ---
Härligt att du tycker det Space! Jag har upptäckt att huruvida man stör sig på basen beror ju på vad man har för lyssning. Men nu har jag skurit lite i basfrekvenserna, och hoppas det blev bättre. :)
----------------------------
Edit: Ny mix kommer...
Plinka:
Sådärja, nu har vi ansträngt oss lite extra med mixen och tycker själva att det låter riktigt bra, och basen är fast o fin och går fram väl.
Hoppas andra håller med :P
Den nya versionen är nu uppladdad i trådhuvudet.
Marsall:
skön o galen blues med finfin sång ..finfint colab :D
Eddi:
Oj vad bra detta låter kanontext kanonsång kanonbra spelat på rubbet och inga nits mot ditt gitarrspel Johan det sitter helt perfekt ja det får bli fem smiles :D :D :D :D :D
Plinka:
--- Citat från: Marsall skrivet 17.06.2017, 20:39:53 ---skön o galen blues med finfin sång ..finfint colab :D
--- Slut citat ---
Tack, gott att det gillas, och ja den var rolig att göra -då fick jag ett glatt minne av min annars trista vårförkylning ;)
--- Citat från: Eddi skrivet 24.06.2017, 03:18:35 ---Oj vad bra detta låter kanontext kanonsång kanonbra spelat på rubbet och inga nits mot ditt gitarrspel Johan det sitter helt perfekt ja det får bli fem smiles :D :D :D :D :D
--- Slut citat ---
Oj jag tackar från oss båda, fem smilisar var inte illa (och jag som ändå inte kan låta bli att störa mig på att min lite gnälliga förkylningsröst, fast den blir ju helt rätt med den texten ;) )
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida