Forum > Demolåtar
Gurano, Plinka & Marsall - Spegelplaneten
Marsall:
Du gjorde ett bra klipp där Gurano :D Blev bättre sådär.. :)
Harmonica mike:
Hur skönt som helst det här G.
Släng in Marsall så blir det perfa.
Lämna lite utrymme guravolymmässigt där du vill ha sången så blire grymt det här.
Mike
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 06.06.2017, 23:10:27 ---Bra driv och habilt lir. Marshalls vox på denna och i hamn.
--- Slut citat ---
Tackar - ja vi får se om det blir sång på denna
--- Citat från: spacetrucker skrivet 07.06.2017, 08:58:21 ---100% Gurano. Låter bra om än lite långrandigt såhär utan sång. På med sång bara :D. Om det kommer sång så kan det tänkas att du eventuellt måste dra ner på hihat-volymen ett snäpp
Gitarrerna sitter och låter bra.... och basen gillas speciellt.
//Space
--- Slut citat ---
Tackar - Jo sång behövs
--- Citat från: Marsall skrivet 07.06.2017, 19:50:47 ---Du gjorde ett bra klipp där Gurano :D Blev bättre sådär.. :)
--- Slut citat ---
:D
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.06.2017, 09:56:40 ---Hur skönt som helst det här G.
Släng in Marsall så blir det perfa.
Lämna lite utrymme guravolymmässigt där du vill ha sången så blire grymt det här.
Mike
--- Slut citat ---
Tackar
vi får se om det blir sång på denna - man vet aldrig :D
/G
Plinka:
Mkt guranojanskt och snyggt detta! Intressant, den kan liksom hamna lite varsomhelst när du är färdig med den, det beror på vad som görs med den, den tar ju lite olika vändningar liksom! Ansluter mig till kören dårå -på med sång(Marsall)!!
Gurano:
--- Citat från: Plinka skrivet 10.06.2017, 20:19:38 ---Mkt guranojanskt och snyggt detta! Intressant, den kan liksom hamna lite varsomhelst när du är färdig med den, det beror på vad som görs med den, den tar ju lite olika vändningar liksom! Ansluter mig till kören dårå -på med sång(Marsall)!!
--- Slut citat ---
:) Tackar ... Låter bra det. Du är alltid välkommen att sjunga eller köra på mina krusiduller :)
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida