Forum > Demolåtar
Chip Ambition
1up:
Chip Ambition
spacetrucker:
Popcorn i ny tappning :D
Låter annars bra men jag hade kanske höjt diskanten lite eller lagt till nåt rytmiskt med högre frekvens. Nu käns det som att handklappen är det högsta (frekensmässigt) ljudet.
//Space
1up:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.06.2017, 14:52:44 ---Popcorn i ny tappning :D
Låter annars bra men jag hade kanske höjt diskanten lite eller lagt till nåt rytmiskt med högre frekvens. Nu käns det som att handklappen är det högsta (frekensmässigt) ljudet.
//Space
--- Slut citat ---
Jag är inne på samma linje vet inte vad i rythmik som ska till. Ideer?
Mina låtar brukar jag vilja ha clean i soundet så gott jag kan blir lätt bastungt såsom nu så något i övre registret bör komplettera.
Visst nationaldagspopcorn. :)
spacetrucker:
--- Citat från: 1up skrivet 06.06.2017, 14:56:06 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 06.06.2017, 14:52:44 ---Popcorn i ny tappning :D
//Space
--- Slut citat ---
Jag är inne på samma linje vet inte vad i rythmik som ska till. Ideer?
Mina låtar brukar jag vilja ha clean i soundet så gott jag kan blir lätt bastungt såsom nu så något i övre registret bör komplettera.
Visst nationaldagspopcorn. :)
--- Slut citat ---
Hade det varit "vanlig rock" hade jag kanske lagt till en ride-cymbal eller en hihat...
Gurano:
Svängig och medryckande - men personligen har jag lite svårt för sådana här synthljud. Space har nog en poäng i att adda nåt.
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida