Forum > Demolåtar
Bubben Band - Solen Går Upp
spacetrucker:
Jo, denna minns jag från nån festival... kan ha varit sväng-festivalen... och svänger gör den... och texten är härligt barnslig :lol:
//Space
Fuzzbub:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 07.06.2017, 09:02:11 ---Jo, denna minns jag från nån festival... kan ha varit sväng-festivalen... och svänger gör den... och texten är härligt barnslig :lol:
//Space
--- Slut citat ---
Japp, kom ju faktiskt 3:a (min bästa placering ever!) i den festivalen. Seniliteten har gått så långt att jag inte kom ihåg det heller. Skönt att bli påmind! Tack igen! :) /Fuzz
MaxB:
Noterar att basen låter bas, trots basfattiga lurar, på båda låtarna jag lyssnat på nu.
Hur har du tänkt och agerat, för att få till det?
Harmonica mike:
Inte min genre,men som det är sagt - lite tydligare sång volymmässigt.
Thats it,sedan ut med det på radion
Mike
Fuzzbub:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.06.2017, 14:37:45 ---Noterar att basen låter bas, trots basfattiga lurar, på båda låtarna jag lyssnat på nu.
Hur har du tänkt och agerat, för att få till det?
--- Slut citat ---
Kan kanske ha nåt att göra med att jag gillar att höra vilka toner basen spelar och inte bara en massa muller. Rättade bara in ett bra ljud på basen och tror att jag boostade lite i mellanregistret sen. Lyssna på Stranglers (innan 80) så får du höra på schysst basljud! :) /Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida