Forum > Demolåtar

Bubben Band - Sommarlov

<< < (2/2)

spacetrucker:
Jag tycker mig minnas även denna från en KR-festival. Sommar-musik, det är aldrig fel... särskillt då det just nu ser ut som sommar där ute :)
Angående själva musiken, samma gäller här som för den andra du la upp (Solen går upp). Mixen låter balancerad, allt kommer fram, svänger bra och lite skönt banal text... barna gillar sånt här säkert :D

//Space

Fuzzbub:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 07.06.2017, 09:08:53 ---Jag tycker mig minnas även denna från en KR-festival. Sommar-musik, det är aldrig fel... särskillt då det just nu ser ut som sommar där ute :)
Angående själva musiken, samma gäller här som för den andra du la upp (Solen går upp). Mixen låter balancerad, allt kommer fram, svänger bra och lite skönt banal text... barna gillar sånt här säkert :D

//Space

--- Slut citat ---

Du kommer ihåg bättre än jag själv. Jag vågar inte säga nåt mer om jag har lagt upp den eller inte längre.  :wacko:   

Tack för snälla ord!   :)    /Fuzz

Harmonica mike:
Kul text lätt sommarplåga då barn skulle älska detta.

Inget i mixan,det låter bra.Allt går fram.

Nja en liten groda va i slutet på låten,lite otight baslir.

Mike

Fuzzbub:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.06.2017, 10:05:04 ---Kul text lätt sommarplåga då barn skulle älska detta.

Inget i mixan,det låter bra.Allt går fram.

Nja en liten groda va i slutet på låten,lite otight baslir.

Mike

--- Slut citat ---

Tack Mike! Jo nog är det en tafflig basist som lirar på dom här låtarna så det stämmer säkerligen. :)
/Fuzz

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion