Forum > Färdiga produktioner

Asti - Hit the floor

<< < (6/8) > >>

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.07.2017, 17:47:02 ---Löjligt bra :lol: Ett eko av framtiden har nått mig - väldigt bra video som passar till texten lysande :D

--- Slut citat ---
Tack Eddi!
Var osäker på om den stackars demente gamle mannen blev för mycket....

Toby:
Cooool! Videon passar fint till låten! Gillar att sticket skiljer sig så från det andra. Blir lite nyfiken varifrån du fått bilderna? Knappast ICA Maxi i Vetlanda va? :P Har du kunnat låna ifrån YT?
Snyggt och mannen var väldigt uttrycksfull så det blev inte tråkigt. /Toby

Asti:

--- Citat från: Toby skrivet 30.07.2017, 16:51:35 ---Cooool! Videon passar fint till låten! Gillar att sticket skiljer sig så från det andra. Blir lite nyfiken varifrån du fått bilderna? Knappast ICA Maxi i Vetlanda va? :P Har du kunnat låna ifrån YT?
Snyggt och mannen var väldigt uttrycksfull så det blev inte tråkigt. /Toby

--- Slut citat ---

Skönt att du tycker videon funkar till musiken!  :)
Sticket ska "sticka ut", därför lät jag det ensamt vara i färg och i ett långsamt tempo.
Jag har hittat videoklippen på stock.adobe.com och pixabay.com.
Hittade några videoklipp i frysdiskarna på ICA Maxi, men eftersom bilderna
var frysta så gick de inte att använda som rörliga bilder..... :rolleyes: (du bad om det :D)
Tack för din feedback Torbjörn!
/Asti

Toby:
Jag blev så inspirerad så jag började greja lite själv. Stort tack för tipsen, Asti!
Toby

Asti:

--- Citat från: Toby skrivet 04.08.2017, 18:27:16 ---Jag blev så inspirerad så jag började greja lite själv. Stort tack för tipsen, Asti!
Toby

--- Slut citat ---
Kul!
Blir spännande att se resultatet!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion