Forum > Färdiga produktioner
Asti - Hit the floor
Asti:
Hittade en annan låt som jag inte heller tror jag lagt ut tidigare!
Eftersom aktiviteten f.n. är låg på KR, så kanske det är OK...? :rolleyes:
Kommentera gärna, men den kommer troligen att förbli så här....
Satte ihop en liten video om en gammal man, som inte längre klarar av den
stressiga omgivningen..... Funkar det?
Titel: Hit the floor
Artist: Asti & cpg
Text & Musik: Asti & cpg
År: ca 2014/2015
Längd: 4:10
Eddi:
Och en sån här låt har du bara "glömt bort" att lägga upp tidigare, du måste skämta. Vilket intermission jag blir helt tagen. Fantastisk låt och fantastiskt arr - ingenting behöver ändras typ :D
Harmonica mike:
Asti :wub:
Jizes vilken skön låt som du glömt bort..Tur att du hittade den så vi fick höra..Jag lyssnar i mina mobil lurar så det blir lite basigt och mycke baskagge,låter förmodligen perfekt i studion. Häftigt mellanspel!
Grymt bra detta,seså skaka nu fram fler såna här ur gömmorna Peter :wub:
Mike
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 26.05.2017, 00:37:02 ---Och en sån här låt har du bara "glömt bort" att lägga upp tidigare, du måste skämta. Vilket intermission jag blir helt tagen. Fantastisk låt och fantastiskt arr - ingenting behöver ändras typ :D
--- Slut citat ---
Nej, jag har inte glömt bort låtarna! :)
Men jag gjorde väldigt många ett tag och jag kunde inte lägga upp allt.
Vissa var nog också rätt lika och då är det kanske inte så intressant...
Men nu kommer dom till användning! :)
Kul att du gillar mellanspelet. Tror det var en telefonsignal från Hypersonic jag använde där. :D
Skönt att du tycker att inget behöver ändras, då slipper jag våndas över att det inte går! :)
Tack för din feedback Eddi!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 26.05.2017, 09:19:05 ---Asti :wub:
Jizes vilken skön låt som du glömt bort..Tur att du hittade den så vi fick höra..Jag lyssnar i mina mobil lurar så det blir lite basigt och mycke baskagge,låter förmodligen perfekt i studion. Häftigt mellanspel!
Grymt bra detta,seså skaka nu fram fler såna här ur gömmorna Peter :wub:
Mike
--- Slut citat ---
Som sagt - jag har inte glömt bort! Dom finns på backup! :D
Roligt att du finner den skön! Misstänker att jag gjorde något liknande som jag la upp då och avvaktade med denna....
Kanske är den lite basig...? Vet inte om jag reagerade själv på det när jag lyssnade häromdan.
Kul att du också gillar mellanspelet! Theremin använde jag rätt mycket ett tag....däremot var
det nog enda gången med en telefonsignal. :) Jodå, jag lyssnar vidare på backupen! :)
Har väl kanske en ny musikdator nånstans i tankarna också. Man blir lite rastlös....
Tack för din feedback Mike!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida