Forum > Färdiga produktioner

Asti - Sanctuary

<< < (3/4) > >>

Asti:
Eddi och Max: Tack, då vet jag!
/Asti

Toby:
Snygg slide! Återigen svävar Lennons ande som ett skirt skimmer över dina låtar. Riktigt fina harmonier som sitter som handen i handsken. Gillar...mycket!/T

Asti:

--- Citat från: Toby skrivet 07.05.2017, 17:58:49 ---Snygg slide! Återigen svävar Lennons ande som ett skirt skimmer över dina låtar. Riktigt fina harmonier som sitter som handen i handsken. Gillar...mycket!/T

--- Slut citat ---
Kul att du gillar sliden och harmonierna! "Sliden" är egentligen en dubbel 8-strängad lap-steel,
som jag inte behärskar, utan kör med "egen", gitarrliknande stämning på den ena.  :rolleyes:
Jag använde den rätt flitigt för 1-2 år sedan i country-aktiga låtar, men inte alls på senare tid.
Väldigt smickrande och överraskande att Lennon förs på tal här!  :wub:
Man känner sig dock väldigt gammal när man betänker att det var 37 år sedan han mördades....
Tack för din feedback Torbjörn!
/Asti

Harmonica mike:
Mycket skön dänga detta.

Nånting vid 29-30 på kr spelaren låter klippt/tvärt på hos mig. Å andra sidan jag kanske bara behöver gå till frisören  :rolleyes:

Håller med Eddi om leaden,lite lägre volym och en gnutta lyster skulle spika ihop detta.

Grymt skön låt som passar mig perfekt just nu att lyssna på,tack Peter.

Micael

Asti:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 09.05.2017, 13:44:13 ---Mycket skön dänga detta.
Nånting vid 29-30 på kr spelaren låter klippt/tvärt på hos mig. Å andra sidan jag kanske bara behöver gå till frisören  :rolleyes:
Håller med Eddi om leaden,lite lägre volym och en gnutta lyster skulle spika ihop detta.
Grymt skön låt som passar mig perfekt just nu att lyssna på,tack Peter.
Micael

--- Slut citat ---
Det var ett tag sedan jag klippte detta, så jag kommer inte ens ihåg hurdan frisyr jag hade!  :D
Kan väl inte säga att jag hör något särskilt där efter ca halvminuten....men det kan va jag som inte uppfattar.
OK! Då är ni två som tycker likadant om leaden, så får jag möjlighet nån gång ska jag se över det!  :)
Roligt att du gillar låten Micke! Tack för din feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion