Forum > Demolåtar
Gurano - Chaos in the world
Gurano:
Här kommer en liten idé som ännu inte innehåller allt som jag tänkt, tex så saknas bas...kanske någon slags sång mm.
Tar gärna emot era synpunkter.
Om någon vill collabba (göra pålägg eller annat efter eget huvud) så PMa mig.
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/2017_15A.mp3[/mp3]
Marsall:
Chaosigt gott.. läckert ljud på guran o synthgodis ,,Ja som ett påskägg fullt mä karra" :D
spacetrucker:
Najs, lite bas på så blir det ännu bättre. Intressant rytm-"twist" i mellandelen som återkommer några gånger. Behövs ingen sång tycker jag :)
//Space
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 19.04.2017, 19:53:13 ---Chaosigt gott.. läckert ljud på guran o synthgodis ,,Ja som ett påskägg fullt mä karra" :D
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar påskägget :)
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.04.2017, 12:42:16 ---Najs, lite bas på så blir det ännu bättre. Intressant rytm-"twist" i mellandelen som återkommer några gånger. Behövs ingen sång tycker jag :)
//Space
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar. Jo en bas är av nöden tvunget. Sång inget måste men jag tror nog att en spännande röst kunde funka :)
Tack för era tankar
/Gurano
Toby:
Fräckt intro! Gillas! Vet sedan inte riktigt vad som händer. Det liksom haltar fram på något sätt, blir inget riktigt flow. Många ideer som i mina öron inte riktigt samsas. Spontana tankar efter en lyss./Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida