Forum > Färdiga produktioner

Marsall - Rum med utsikt (Klar)

<< < (4/5) > >>

Marsall:

--- Citat från: Eddi skrivet 30.04.2017, 04:21:40 ---Men herrrreegu den är ju klaaar.
Flytta över den till färdiga då!

Jag kollade din hemsida och du har bara lagt över en låt till färdiga - vid det här laget borde det vara många fler många många fler. Sätt igång med ett flyttprojekt nu tryck på knappen Flytta ämne och kryssa bort rutan lämna kvar i halvfärdiga. :D

Om jag går till någons hemsida så vill jag ju kunna se vilka alster som är klara och kunna lyssna till dom ju! :wacko:

--- Slut citat ---

Tack Eddi för beskrivningen hur man lägger till färdiga har aldrig tänkt på det alls för jag har tyckt att mina mixar har varit sisådär Men har nu köpt en go plug (izotope 7)som jag tycker hjälper en novis gube"hyfsat på traven iaf... Har lagt mina färdiga projekt på soundcloud hittills ..Men får lägga upp dom här också kanske då Dom jag gör framöver. :D B)  Rock on!

Marsall:
Nu hamnade jag lite baconställen när jag flyttade detta ämne ..Ta  gärna bort dom felaktiga ställena .. :wacko:

MaxB:
Du får själv nederst på sidan 1 välja Färdiga demon istället för Medlemmar där du lagt den nu.  :lol:
Ta även bort bocken som meddelar att den har flyttat. Det behöver vi inte veta, igen...   :P

Marsall:
Tack Max testar igen :D ..he he

MaxB:

--- Citat från: Marsall skrivet 01.05.2017, 11:12:58 ---Tack Max testar igen :D ..he he

--- Slut citat ---

Se där! Success!
Nu är det bara det fula "Jag har flyttat"-meddelandet som skräpar där uppe till vänster. B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion