Forum > Färdiga produktioner

Marsall - Rum med utsikt (Klar)

<< < (3/5) > >>

Henric:
Trevlig popdänga med kul text som går fram bra!

Kommer ju in sent på denna, efter att ha läst kommentarerna ser jag att du skurit i basregistret, kan tycka det låter lite tunnt i botten, annars välmixat!

Mvh Henric

Marsall:

--- Citat från: Henric skrivet 23.04.2017, 21:19:38 ---Trevlig popdänga med kul text som går fram bra!

Kommer ju in sent på denna, efter att ha läst kommentarerna ser jag att du skurit i basregistret, kan tycka det låter lite tunnt i botten, annars välmixat!

Mvh Henric

--- Slut citat ---

Tack Henrik för gill o feed :D
Jo det mullrade i bilstereon när jag testade där..Det är lite trångt ibland med guran o att sången skall höras ok..så jag valde att ha basen lite tunnare i denna popdänga..Men skall checka en runda till.. :)

Henric:

--- Citat från: Marsall skrivet 24.04.2017, 21:47:43 ---
--- Citat från: Henric skrivet 23.04.2017, 21:19:38 ---Trevlig popdänga med kul text som går fram bra!

Mvh Henric

--- Slut citat ---

Jo det mullrade i bilstereon när jag testade där..Det är lite trångt ibland med guran o att sången skall höras ok..så jag valde att ha basen lite tunnare i denna popdänga..Men skall checka en runda till.. :)

--- Slut citat ---

Det är inga stora saker, kanske inte bara basen, utan putta på unset lite i dom nedre regionerna på the hole shit....

Marsall:

--- Citat från: Henric skrivet 25.04.2017, 20:24:17 ---
--- Citat från: Marsall skrivet 24.04.2017, 21:47:43 ---

Mvh Henric

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

Det är inga stora saker, kanske inte bara basen, utan putta på unset lite i dom nedre regionerna på the hole shit....

--- Slut citat ---

Tack Henrik för återkoppling o feed :)

Topp! Får kolla upp saken om helhetsjustering ;) :D

Eddi:
Men herrrreegu den är ju klaaar.
Flytta över den till färdiga då!

Jag kollade din hemsida och du har bara lagt över en låt till färdiga - vid det här laget borde det vara många fler många många fler. Sätt igång med ett flyttprojekt nu tryck på knappen Flytta ämne och kryssa bort rutan lämna kvar i halvfärdiga. :D

Om jag går till någons hemsida så vill jag ju kunna se vilka alster som är klara och kunna lyssna till dom ju! :wacko:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion