Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Isa - This is it - ännu nyare version

<< < (7/8) > >>

palm:
Hej igen...

[/quote]
Jag blir väldigt glad över dina tankar om låten framförallt för att du verkar gilla låten som sådan.
Jag gillar låten VÄLDIGT mycket... Den låter modern och precis som MaxB skrev ovanför - något som skulle kunna vara hämtat från dagens radio. Sånt gillas!

Jag kanske till och med håller med dig om synten och baskaggen men jag, och verkar det som, framförallt Isa ville ha det lite mer retro så det blev en blandning där som jag inte tycker är fel.
Jag tycker fortfarande som jag gör - men böjer mig för den unga sångerskans önskemål - klart hon skall få leda fram till slutresultatet... då växer hon med sin uppgift.

kidsen är tröttnat på ploppandet tror jag.
Ja dessa kids :-) Visst är de de väl föööör underbara. När jag hör låten vill jag skruva åt Sara Larsson hållet. Mycket finns att säga om denna tjej men hon har både integritet och en fantastisk röst. IMO

Ja Isa ligger lite högt men återigen det är med flit utifrån den grund vi utgick i från. Stort tack för lyss och tyck Palm :D
You are welcome...

Fortsätt jobba tillsammans med din dotter. Hon håller dig ung :-) VÄNLIGT sagt

/Göran

Eddi:
Eftersom den gillades så mycket så har jag lagt upp den på radions producentlista så får vi se om någon hör av sig efter 90 dagar tas den bort med automatik. Jag hoppas att någon producent has the guts!

MaxB:
Hoppas, skulle bli intressant!

Jocke:
Instämmer med flera av er - bra jobbat! (Y)

Eddi:

--- Citat från: Eddi skrivet 12.08.2017, 02:53:53 ---Eftersom den gillades så mycket så har jag lagt upp den på radions producentlista så får vi se om någon hör av sig efter 90 dagar tas den bort med automatik. Jag hoppas att någon producent has the guts!

--- Slut citat ---
Dessvärre har ingenproducent hört av sig.

--- Citat från: Jocke skrivet 20.08.2017, 13:54:56 ---Instämmer med flera av er - bra jobbat! (Y)

--- Slut citat ---
Tack för det Jocke :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion