Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Isa - This is it - ännu nyare version

(1/8) > >>

Eddi:
En låt om samtiden.
Tankar o idéer är välkomna :D

Ok har varit lite frånvarande ett tag men känner för musik igen så jag börjar med att mixa om den här "gamla" på halvfärdiga som handlar om valet av Trump till Amerikas landsfader - dom är ju bra dumma over there. Har lyssnat på kommentarer och ändrat därefter.

Japp nu har jag sänkt velocityn på virveltrumman och flyttat lite på sången något som inte har kritiserats men jag hörde att den låg fel. :D Så nu tror jag baske mig att denna är färdig . Bas finns inte i denna så klaga inte på det....... :)

spacetrucker:
Bra låt, mycket bra sång... men låten låter "tunn". Bastrumman saknar botten. Kantslaget (eller va de nu är) låter gräsligt :lol:. Lite jobb med trummorna krävs alltså (tycker jag) :rolleyes:

//Space

Eddi:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 27.03.2017, 09:22:09 ---Bra låt, mycket bra sång... men låten låter "tunn". Bastrumman saknar botten. Kantslaget (eller va de nu är) låter gräsligt :lol:. Lite jobb med trummorna krävs alltså (tycker jag) :rolleyes:

//Space

--- Slut citat ---

Bra feedback tack Space :D
Min hjärna känns lite tom vad gäller denna.

MaxB:
Härlig övning för henne tänker jag, att hon själv får tänka fram så många delar i en hel produktion.
Rösten är skön, nån lite sur körstämma initialt tänkte jag men vet inte säkert.
Hur gammal är sångerskan nu?

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 27.03.2017, 17:23:36 ---Härlig övning för henne tänker jag, att hon själv får tänka fram så många delar i en hel produktion.
Rösten är skön, nån lite sur körstämma initialt tänkte jag men vet inte säkert.
Hur gammal är sångerskan nu?

--- Slut citat ---
Jag hörde nån surning på ett inledande ord, vi får ta en ny studiotid, 12 är hon nu.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion