Forum > Färdiga produktioner

Marsall - Matadåren

<< < (2/3) > >>

Plinka:
En fruktansvärt rolig text du fått till, och framfört med lika mycket humor -me like! Du blir liksom bara bättre och bättre!
Håller med Asti om att det är effektfullt så här att inte överarrangera ;)

Marsall:

--- Citat från: Plinka skrivet 18.03.2017, 18:13:17 ---En fruktansvärt rolig text du fått till, och framfört med lika mycket humor -me like! Du blir liksom bara bättre och bättre!
Håller med Asti om att det är effektfullt så här att inte överarrangera ;)

--- Slut citat ---

Tack Plinka för bättre o bättre :D
Jo texter skall kunna vara roliga och ibland allvarliga..För någon o för en själv kan den roliga vara allvarlig o tvärtom.Visst är det underbart med musik. :D B)

spacetrucker:
Galen låt jo, galen på ett bra sätt. Håller med Asti angående arret, less is more :)
Om jag riktigt försöker hitta nåt att klaga på så är det virveltrumman som jag kanske tycker är lite statisk... fast kanske du vill ha det så. Jag hade varierat lite på volymen, i synnerhet i brejken med fyra slag efter varandra... smaksak... måste ju hitta nåt att såga på :lol:

//Space

Marsall:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.03.2017, 08:56:01 ---Galen låt jo, galen på ett bra sätt. Håller med Asti angående arret, less is more :)
Om jag riktigt försöker hitta nåt att klaga på så är det virveltrumman som jag kanske tycker är lite statisk... fast kanske du vill ha det så. Jag hade varierat lite på volymen, i synnerhet i brejken med fyra slag efter varandra... smaksak... måste ju hitta nåt att såga på :lol:

//Space

--- Slut citat ---

Tack Space för gillande av det galna! o sågframpushandet av låten  :D
Skall försöka kolla hur man kan ställa olika volym på trummorna,har ingen koll än så länge .. :)

Henric:
Denna gillar jag, genialiskt rolig, lagom punkig! Texten går fram utmärkt och arrangemanget/ljudbilden gillas!

Mvh Henric

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion