Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Tillsammans

<< < (2/2)

Marsall:
Fint o fett ljud o stålisen" rockar ju tranfett B) Virveln låter finfint Om man är petiga putte så liite reverb på den så ere en klockmix redan :D Låter lite Motorcykle nånting grupp ähh ett långt namn..O lite en grupp jag såg på söder för nåt år sedan ..Men minet sviker men vad spelar det för roll ..Mer stålgura åt folket B)

Gurano:

--- Citat från: Toby skrivet 18.03.2017, 12:55:52 ---Psychedelia here we go! Mycket förtjust i den stålsträngade som ger härlig färg till stycket. Luftig ljudbild där bara sången saknas. Kommer att bli bra!/Toby

--- Slut citat ---
Tackar!
kul att du gillar min hittestålis :D
Jag hoppas och tror att det kommer att bli sång på denna.

--- Citat från: Marsall skrivet 18.03.2017, 14:53:00 ---Fint o fett ljud o stålisen" rockar ju tranfett B) Virveln låter finfint Om man är petiga putte så liite reverb på den så ere en klockmix redan :D Låter lite Motorcykle nånting grupp ähh ett långt namn..O lite en grupp jag såg på söder för nåt år sedan ..Men minet sviker men vad spelar det för roll ..Mer stålgura åt folket B)

--- Slut citat ---
Tackar! Allt kommer nog mixas lite annorlunda om det kommer sång på denna.
Du menar kanske Black rebel motorcycle club? men de har mer distade guror än jag har på denna :D

Tack båda
Gurano

Plinka:
Nice sound! Den kan bli hur bra som helst, det svänger!

Gurano:

--- Citat från: Plinka skrivet 18.03.2017, 18:08:00 ---Nice sound! Den kan bli hur bra som helst, det svänger!

--- Slut citat ---
Tackar :D
Nu finns det sång oxå! Tar gärna emot råd och tips
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Tillsammans2.mp3[/mp3] 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion