Forum > Färdiga produktioner

Asti - No more (klar)

<< < (6/10) > >>

Asti:
Ja, det blev ju en lämplig avslutning med denna låt!  :wacko:
No more songs from Asti! Musikdatorn är inte lönt att reparera utan ska skrotas.
Blir suget för stort i framtiden kanske jag investerar i ny dator, men för tillfället känns det inte så.
Glad Påsk på er alla KR-medlemmar och lycka till med ert musicerande! Jag tittar säkert in här ibland!  :)
/Asti

spacetrucker:

--- Citat från: Asti skrivet 13.04.2017, 13:35:21 ---Ja, det blev ju en lämplig avslutning med denna låt!  :wacko:
No more songs from Asti! Musikdatorn är inte lönt att reparera utan ska skrotas.
Blir suget för stort i framtiden kanske jag investerar i ny dator, men för tillfället känns det inte så.
Glad Påsk på er alla KR-medlemmar och lycka till med ert musicerande! Jag tittar säkert in här ibland!  :)
/Asti

--- Slut citat ---
Hoppas suget blir jättestoort inom en snar framtid  :)

MOMA:
Om jag får gissa, så kommer KR kanske mest produktive kompositör inte kunna hålla fingrarna i styr:) En vettig dator kostar inte många tusenlappar och det finns inte mycket bättre sätt att spendera sin tid på, än att lira in nya låtar!

SÅ: Håll utkik efter lite extrapriser, eller en bra begagnad med något år på nacken Mr Asti – vi är många som håller tummarna för en snar come back!

MOMA

Asti:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 14.04.2017, 15:37:19 ---
--- Citat från: Asti skrivet 13.04.2017, 13:35:21 ---Ja, det blev ju en lämplig avslutning med denna låt!  :wacko:
/Asti

--- Slut citat ---
Hoppas suget blir jättestoort inom en snar framtid  :)

--- Slut citat ---
Jo, det blir det antagligen!  :)
Tack ska du ha Krister!
/Asti

Asti:

--- Citat från: MOMA skrivet 14.04.2017, 18:51:58 ---Om jag får gissa, så kommer KR kanske mest produktive kompositör inte kunna hålla fingrarna i styr:) En vettig dator kostar inte många tusenlappar och det finns inte mycket bättre sätt att spendera sin tid på, än att lira in nya låtar!
SÅ: Håll utkik efter lite extrapriser, eller en bra begagnad med något år på nacken Mr Asti – vi är många som håller tummarna för en snar come back!
MOMA

--- Slut citat ---
Har fått konstaterat nu från expertisen att det inte är någon mening att reparera datorn.
Ska jag satsa på en ny hemstudio vill jag ha bra och intressanta prylar att jobba med och
då stannar det inte vid några tusenlappar, så det blir nog inte aktuellt! Skulle jag mot förmodan 
hitta en bra, begagnad och färdigkonfigurerad musikdator till ett hyfsat pris kanske jag slår till.  :)
Men eftersom jag dessutom har fått hörselproblem gör jag nog klokast i att lägga ner inspelandet.
Musicerandet får väl stanna vid att plinka på min akustiska tror jag. Men det är rätt kul det med!  :)
Har i alla fall lyckats rädda de senaste projekten från datorn. Kanske kan komma till användning nån gång...
Tack för värmande ord!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion