Uppdaterad med Perowitch nya trumspår, så jag har tagit bort mitt experiment med kicken. Känns troligen bättre så här.
Eller är det något som önskas? Jag skulle vilja ha rimshot i första delen där det bara är kick, t.ex.
Tack för alla bra synpunkter som jag får reflektera över. Jag gillar att ha körerna högre än andra - de är lägre nu.
Snygg mix och klart, fint ljud! Ooh-kören kunde nog sänkas en aning.
Du är bra på munspel! Snyggt även här! Arret är bra, kanske lite mindre körer...
Leadsången tror jag kan vinna på att vara lite närmre micken och sjungas lite mjukare.
Låten i sig är väl inte något jag går igång på, men det är bra framfört!
Sänkt Oohh - vet inte om din kommentar "mindre körer" är en omskrivning av just det eller annat tips?
Leadsången, jag tror jag vet vad du menar. I första delen är rösten mjuk och det passar en sån här låt. Men sen är sången inte lika mjuk...
Har dock tagit bort lite widener på sången om det kan ge större närhet?
Tre gamla damer gillar låten hittills, varav två är pensionärer...
Sliskigare har jag hört
Bra sång rakt igenom ,Men visst närmre lead o närvaro o testa o bredda körerna lite det känns som om dom ligger i mitten nu? liite höga ärom också. Munspelet sitter fint som snuset 
Undrar om widener på lead är det som är oönskat. Jag gillar den. Befinner mig 10 cm från pop-filter och det är 15 cm från kondensatormikrofon.
Ahh missade att bredda körerna i denna verre. Det är 2x2 unisona ohh på varsin sida L35 L20 R20 R35
Slutade snusa förra seklet - det är bra för munspelet.

Trummorna i introt passar inte alls. Alldeles för hetsiga ja.
Längre fram i låten smälter det in bättre, fast själv hade jag nog valt att låta de vara lugnare. Typ hälften så många hihatslag och mjukare slag. Shakern sköter åttondelarna alldeles utmärkt på egen hand. Trummorna känns något otajta här och där?
Sänk kören.
Mycket bra munspel.
Lite abrupt slut. Kanske ytterligare några takter med avstannande tempo i slutet.
Låten i sig inte jättespännande, men det behöver det inte alltid vara. Tycker det var skönt att lyssna på.
Nu med enbart Perowitch trummor slipper man höra rimshot men innan testade jag att halvera antal "kick och rim" på min midi-test efter ditt tips och det blev definitivt bättre. Så hur är det här i andras öron med lika mkt kick men ingen rim, kan jag undra?
Kören sänkt - tillräckligt?
Slutet ja, hmm den är redan över fyra minuter. Kan man dansa sista dansen hur länge som helst?
Inte min bag - har svårt för smörigheten, dessutom går den i lite sömnpillertakt (i mina öron då).
Håller med Wernborg ang trummorna och kör. Vid 32 är det något som låter som munljud eller liknande som borde tas bort tycker jag. Finns lite felspel på gura som kan fixas om man vill.
Annars är ljudet rent och bra.
Har förståelse angående smörigheten/sliskigheten - även om jag kan ta det.

Vid 32 har inte nån sång kommit igång, så jag vet ännu inte vad det är du hör? Måste kolla noggrannare.
Sänkt guror så felspel kanske inte är lika iögonfallande. Men.. har tänkt spela om basen då jag vet att kicken är stabil och förutsägbar som den är nu. Gitarrerna är första tagningen på båda sidorna och de är nog inte 100% tajta.