Forum > Färdiga produktioner
Elvshand - All The Love (klar)
MaxB:
--- Citat från: pxm skrivet 28.03.2017, 20:31:00 ---Fint blåset i munspelet, stämningsfullt. Du sjunger
verkligen bra och kompet är fint uppbyggt och
mycket habilt. :)
Mixen sitter som en smäck och ljudbilden imponerar.
Låten vill man höra mer av hela tiden.
Du har verkligen blivit en säker musiker och mixare,
det här låter helt radioklart.
Det skulle vara coolt om du bröt av med ett vilt
och galet Frank Zappa-solo på guran så helt
plötsligt bara. Nej då - jag bara skojjar !!! :lol:
--- Slut citat ---
Hjääälp! :lol:
Tack pxm. Inte galet Zappa-solo! :P
Men ska kanske ta den lite längre och döda några gitarrer som kompar på sidorna initialt... kanske - ännu mer naket...
MOMA:
Tillbaka igen - och det är klart vässat ett snäpp till! Personligen är jag för mix nr 2. Den har den lilla luft och udd som behövs för att få aning mer närvaro.
Kul med mixning och alla de miljoner alternativ som uppstår:)
MOMA
spacetrucker:
Har lyssnat på denna tidigare men inte riktigt fått grepp om den. Jag tror det beror på Oooh-kören som jag tycker har för stor roll i låten. Låten i och för sig är bra
Hammonden är fin ^_^
//Space
Bribedant:
Impad att du kan sätta en sån här slö&släpig låt utan att det går att peka ut något slarvfel eller prinskorvsfingerfulhet. Låter skitbra helt enkelt. Du har blivit fena på snygga arr och proddar. Senaste ljudkortet gör nog sitt också. Dynamiskt, träigt, flåsigt och organiskt. Tänk om det hade varit ett riktigt trumset också. Ragga upp en riktig trummis!
Eddi:
--- Citat från: Bribedant skrivet 01.04.2017, 22:17:42 ---Impad att du kan sätta en sån här slö&släpig låt utan att det går att peka ut något slarvfel eller prinskorvsfingerfulhet. Låter skitbra helt enkelt. Du har blivit fena på snygga arr och proddar. Senaste ljudkortet gör nog sitt också. Dynamiskt, träigt, flåsigt och organiskt. Tänk om det hade varit ett riktigt trumset också. Ragga upp en riktig trummis!
--- Slut citat ---
Jag tror att det är perrowitch som lirar trummor men det framgår inte riktigt i presentationen om det är så?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida