Kontrollrummet

MOMA – Crime & Punishment

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Så har det blivit 2017. Och för att komma igång med snickrandet trasslade man ihop detta lite lättsammare alster om stormande kärlek och våldsam död. Det är ännu ett spår i min ambition att jobba med visuellt och filmiskt kring texter och musik. I det här fallet rann det iväg till 14 sångspår, mix-maraton och en smärre mental härdsmälta:)
Inom kort hoppas jag få assistans av bribed ant och Hagis för färdigställandet - återkommer då.
Goda och relevanta kommentarer tas emot med öppen famn :D

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad HasseFX

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 710
    • Visa profil
Detta är så bra!!  ^_^ :wub:

Skulle absolut köpa albumet! Fin låt, snyggt arrat och professionellt inspelat! De akustiska gitarrerna är superba!

När jag blandar in personlig tycke och smak så...  :ph34r:

- Gärna mer variation i första delen - arret går lite i stå innan det där sista härliga lyftet, som istället "bara" stannar. Flytta in den delen närmare mitten och avsluta med sång.

- Trummorna hamnar för långt bak.

- Att sjunga behärskar du och har en distinkt stil. Men jag skulle önska att du backar 5-10 cm från mikrofonen - nu blir det en del bi-ljud och kompressorn plattar till rösten och det låter liter för jämntjockt Återigen - det ÄR mycket bra, men det finns några procent till att få ut  :P


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Professionellt i varje detalj.
Gissar att Bribedant och Hagis ska bidra med bas och trummor? Lär ju inte bli sämre då.

Det där stompiga partiet i början kanske kändes lite daterat nittiotal, men det får passera när helheten är så tokbra.

Sången alltså. Wow!

Kommer att tänka på Big Money, med Vasa och Rongedal som jag gillade mycket när det kom.

Ser fram emot fortsättningen.


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Arr, prod och framförande är skitbra! Jättesnygg sång och maffiga körer.
Bas och trummor kan säkert förbättras mha Bribedant och Hagis.
Basen är lite anonym i nuläget och trummorna kan nog få mer dynamik.
Låten i sig har en helt OK refräng, men här finns inte samma nerv och lyft
som i t.ex "Why", som är en av mina favoriter ur din låtsamling.
Men du benämner ju den själv "lite lättsammare alster".  :)
Hur som helst - väldigt snyggt och mycket kompetent!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Vilka fina insatser från alla musiker och sångaren.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Det låter bra men trummorna är för svaga/veka och behöver lyftas upp. Håller även med Asti om att basen kan fixas lite med. Tycker oxå att"körsynthen" är för hög på slutet

/Gurano
Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Detta är så bra!!  ^_^ :wub:

Skulle absolut köpa albumet! Fin låt, snyggt arrat och professionellt inspelat! De akustiska gitarrerna är superba!

När jag blandar in personlig tycke och smak så...  :ph34r:

- Gärna mer variation i första delen - arret går lite i stå innan det där sista härliga lyftet, som istället "bara" stannar. Flytta in den delen närmare mitten och avsluta med sång.

- Trummorna hamnar för långt bak.

- Att sjunga behärskar du och har en distinkt stil. Men jag skulle önska att du backar 5-10 cm från mikrofonen - nu blir det en del bi-ljud och kompressorn plattar till rösten och det låter liter för jämntjockt Återigen - det ÄR mycket bra, men det finns några procent till att få ut  :P



Sanning å säga, så är det här första gången jag fullt ut gett mig på att producera i Reaper - ett program som jag anser sopar banan med alla andra jag varit i närheten av. Det är extremt komplext i starten, men sedan man "byggt sin egen daw" och prioriterat alla funktioner efter eget huvud, rullar det nästan organiskt, eller ska jag säga musikaliskt.Allt är möjligt och det kan göras intuitivt i varje klipp, varje tagning, med pluggar som du fritt lägger i spåren efter eget huvud, just där det råkar behövas.osv osv.
Dock är det som sagt första låten, och det tar ett tag att vässa mixerna fullt ut. Men det kommer:)

MOMA
« Senast ändrad: 06.03.2017, 09:42:00 by MOMA »
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Snygg produktion. Sången är super. Lite mer botten i basen och baskaggen saknar jag. Det är lite 10 CC stuk äver det hela. Av nån anledning kommer jag att tänka på deras låt "One Night In Paris" :)

//Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad HasseFX

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 710
    • Visa profil
Sanning å säga, så är det här första gången jag fullt ut gett mig på att producera i Reaper - ett program som jag anser sopar banan med alla andra jag varit i närheten av. Det är extremt komplext i starten, men sedan man "byggt sin egen daw" och prioriterat alla funktioner efter eget huvud, rullar det nästan organiskt, eller ska jag säga musikaliskt.Allt är möjligt och det kan göras intuitivt i varje klipp, varje tagning, med pluggar som du fritt lägger i spåren efter eget huvud, just där det råkar behövas.osv osv.
Dock är det som sagt första låten, och det tar ett tag att vässa mixerna fullt ut. Men det kommer:)

MOMA

Jag gillar "studioarbetet" i lila hög grad som skrivande och spelande och har erfarenhet av att jobba i ganska stora sammanhang. Det är intressant att se hur DAW-miljöerna utvecklas! Själv kör jag Logic sedan ca 10 år, efter sejourer i Notator, (Digital) Performer och Cubase (i egen projektstudio) och med ProTools och "gamla" Logic (i större/ambitiösare sammanhang).

Det är hög klass på det du producerar, så det blir spännande att höra hur du utvecklar Reaper-miljön vidare!


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Riktigt bra detta, tekniska tips har du redan fått och förövrigt har jag för närvarande brusten trumhinna på ena örat med nedsatt hörsel som följd, så jag uttalar mig inte omnågon ljudbild. Men sången och körerna är bara så bra, kanon.  :)
Roffe H
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Professionellt i varje detalj.
Gissar att Bribedant och Hagis ska bidra med bas och trummor? Lär ju inte bli sämre då.

Det där stompiga partiet i början kanske kändes lite daterat nittiotal, men det får passera när helheten är så tokbra.

Sången alltså. Wow!

Kommer att tänka på Big Money, med Vasa och Rongedal som jag gillade mycket när det kom.

Ser fram emot fortsättningen.

Mange tack!

Tja, stompet i inledningen skulle jag själv kunna datera ännu lite äldre:) Kul att du gillade det! Förutom trummor och bas så är det ju en del småflinade kvar, men en kommentar som din motiverar en att köra ända in i kaklet!

Tackar!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Arr, prod och framförande är skitbra! Jättesnygg sång och maffiga körer.
Bas och trummor kan säkert förbättras mha Bribedant och Hagis.
Basen är lite anonym i nuläget och trummorna kan nog få mer dynamik.
Låten i sig har en helt OK refräng, men här finns inte samma nerv och lyft
som i t.ex "Why", som är en av mina favoriter ur din låtsamling.
Men du benämner ju den själv "lite lättsammare alster".  :)
Hur som helst - väldigt snyggt och mycket kompetent!
/Asti

Jomen, det är så, med spår som Jericho och Dark Water som är påtagligt gravallvarliga kändes det lite uppåt att bara skriva en hopdiktad story om en udda filur i ett inte helt fördelaktig läge:) Det var också tänkt som övningsobjekt med Reaper, så det knåpades både rätt och fel under resan.

Tack för positiva kommentarer!!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Fin mix som vanligt ,O trummor o fetbas kommer ju snart ..Annars finfin sång som kanske skulle varit lite närmre lyssnaren för värmens skull tycke smaksak kanske?..Det blir mer värme med medspelarna som kommer sen o fläskar  :D Cathig reffe också :)


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Snygg produktion. Sången är super. Lite mer botten i basen och baskaggen saknar jag. Det är lite 10 CC stuk äver det hela. Av nån anledning kommer jag att tänka på deras låt "One Night In Paris" :)

//Space

Kul! Den hade jag inte hört innan du nämnde den - men nu har jag det! (trodde jag hade koll på 10CC:) Den är ju spejsad då det räcker :D Crime är kanske lite enklare i formen, men kul att du gillade den!

Tack för positiv kommentar!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad Plinka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 000
  • Peace, Love and Missunderstanding
    • Visa profil
    • YogaDansa
Jag myser verkligen av harmonierna,arret och superkrispigt skönt gitarrljud. Gillar dynamiken där du varvar tempot så snyggt och de suuupersköna körerna! Det enda jag har att tipsa på om det nu skulle vara något, är att försöka få till sången lika dynamisk. Alltså du sjunger ju grymt bra, men tex strax efter mitten när arret är så där avskalat och lite pausat, så kunde du fått ner rösten om du förstår vad jag menar? Tex skulle du kunna prata mer eller nåt i den stilen... Stycket uppskattas härifrån!
Plinkar på en låt...


Utloggad Toby

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 633
    • Visa profil
Härlig visuell början från domstolen! Sedan är det bara att luta sig tillbaka när storyn rullas upp. Gillar den Dostojevskiska titeln.  :) Härlig dynamik genom låten. Perfekt instrumentering med riktigt fina körer. "And the unicorn cried" bara den frasen är så mycket proggrock det kan vara. Har nog lyssnat fem -sex gånger för att få riktigt grepp om låten och den blir bara bättre och bättre. Mycker förtjust i partiet runt 154 som är såå fint! Då det gäller mix så har jag inga direkta invändningar, det finns andra som är bättre på det. I mina öron är det mycket bra!/Toby
https://open.spotify.com/artist/7BjBVvIYDm2uxG1oyQxr7E
https://soundcloud.com/wholespirit
https://twitter.com/WholeSpirit1
https://wholespirit.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/wholespiritmusic/


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Vilka fina insatser från alla musiker och sångaren.

Mange tack Max! Det värmer med lit uppåt-coaching, inte minst för vokalisten som får mycket spö av komponisten under inspelningstimmarna. (lätt schizofren stämning i studion stundtals)

Ha det gott Max!

MOMA 
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Lyssnar om o om igen i lurar eftersom det är lite sent. Det mesta är sagt -jag tycker det är kul att följa med på en resa till förra sekelskiftets London och de luringar de hanterade då - bra fantasi som ramlar ner i en ypperlig progg som progg ska låta.

Håller med att din röst (leaden) blir lite hoptryckt som jag tror HFX var inne på kanske back nån centimeter, den mörka kören dubblar lite på basspåret som förnärvarande är lite anonymt och spersmakat - hoppas på mer spelad bas från myran. Hagis har ju ett bra underlag här tycker jag -.det är bara att bygga på.
Plus på resten arr -piano - körer - gura med en riktigt trevlig ton som kanske kan vätas liite till?

Ser fram emot fortsättningen :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Sanning å säga, så är det här första gången jag fullt ut gett mig på att producera i Reaper - ett program som jag anser sopar banan med alla andra jag varit i närheten av. Det är extremt komplext i starten, men sedan man "byggt sin egen daw" och prioriterat alla funktioner efter eget huvud, rullar det nästan organiskt, eller ska jag säga musikaliskt.Allt är möjligt och det kan göras intuitivt i varje klipp, varje tagning, med pluggar som du fritt lägger i spåren efter eget huvud, just där det råkar behövas.osv osv.
Dock är det som sagt första låten, och det tar ett tag att vässa mixerna fullt ut. Men det kommer:)

MOMA

Jag gillar "studioarbetet" i lila hög grad som skrivande och spelande och har erfarenhet av att jobba i ganska stora sammanhang. Det är intressant att se hur DAW-miljöerna utvecklas! Själv kör jag Logic sedan ca 10 år, efter sejourer i Notator, (Digital) Performer och Cubase (i egen projektstudio) och med ProTools och "gamla" Logic (i större/ambitiösare sammanhang).

Det är hög klass på det du producerar, så det blir spännande att höra hur du utvecklar Reaper-miljön vidare!

Det lite roliga i samband med att jag började arbeta med Reaper (på bribed ants inrådan) var att man inte bara kan skräddarsy i det närmaste samtliga funktioner, utan också kan få det att se ut som man vill. Min edition ser nu ut som Protools 10 – eftersom jag jobbat en del i studios där Protools varit självskrivet, så är det ett gränssnitt som jag känner mig hemma i, liksom den grafiska enkelheten när man navigerar. Utöver det kommer naturligtvis alla special-modellerade funktioner kring tracks, stretch, envelopes, items och mycket annat som är ett otroligt lyft. Men det hör inte till den här tråden:)
Tack för kommentarer och kul att bolla produktions-tankar!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Har lyssnat igen och imponeras av mix och produktion! Suveränt bra!
En sak som slog mig är att refrängen kanske skulle lyfta mer om den utfördes i halvtakt,
precis som större delen av övriga partier och endast uppbyggnaden till refrängen var
i "normaltakt" (rask marschtakt).... :unsure: Men då kanske det i stället blir för ensidigt....
Men refrängen kanske då kunde förstärkas av lite "maffiga" pianoackord!?
Lite tankar bara som du inte behöver fästa dig vid!  :)
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Fin mix som vanligt ,O trummor o fetbas kommer ju snart ..Annars finfin sång som kanske skulle varit lite närmre lyssnaren för värmens skull tycke smaksak kanske?..Det blir mer värme med medspelarna som kommer sen o fläskar  :D Cathig reffe också :)

Ja, stycket ska ju snart uppgraderas med trummor och bas, då blir det av naturliga skäl en överhalning av mixen i stort också – ska kika på alla nivåerna då.

Tack för uppmuntran och kommentar!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Jag myser verkligen av harmonierna,arret och superkrispigt skönt gitarrljud. Gillar dynamiken där du varvar tempot så snyggt och de suuupersköna körerna! Det enda jag har att tipsa på om det nu skulle vara något, är att försöka få till sången lika dynamisk. Alltså du sjunger ju grymt bra, men tex strax efter mitten när arret är så där avskalat och lite pausat, så kunde du fått ner rösten om du förstår vad jag menar? Tex skulle du kunna prata mer eller nåt i den stilen... Stycket uppskattas härifrån!

Tack Plinka! Och absolut – en snäppet mer dynamiskt vokalist hade kunnat vässa alstret (ska snacka med honom så fort han kommer ur sångbåset, men han är jäkligt envis och snarstucken typ) jag tror "det bara blev så", eftersom storyn i texten blev viktigast när sången sattes. Poäng att ta med sig framöver!

Tack för bra och relevant feedback Plinka!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Härlig visuell början från domstolen! Sedan är det bara att luta sig tillbaka när storyn rullas upp. Gillar den Dostojevskiska titeln.  :) Härlig dynamik genom låten. Perfekt instrumentering med riktigt fina körer. "And the unicorn cried" bara den frasen är så mycket proggrock det kan vara. Har nog lyssnat fem -sex gånger för att få riktigt grepp om låten och den blir bara bättre och bättre. Mycker förtjust i partiet runt 154 som är såå fint! Då det gäller mix så har jag inga direkta invändningar, det finns andra som är bättre på det. I mina öron är det mycket bra!/Toby

Varmt tack Toby!

Mycket glad att du gillar den! Och visst, det är den klassiska proggen som gäller här hemma just nu (och har väl gjort sedan ett antal decennier sedan egentligen:) Sedan har man väl olika tycke och smak vad gäller komplexitet och instrumentalism – min böjelse för harmonier och starka melodier har fått styra mycket, även om jag gärna drattar in i något energiskt soloexperiment både då och då:)

Tack för lyssning, och må väl!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Lyssnar om o om igen i lurar eftersom det är lite sent. Det mesta är sagt -jag tycker det är kul att följa med på en resa till förra sekelskiftets London och de luringar de hanterade då - bra fantasi som ramlar ner i en ypperlig progg som progg ska låta.

Håller med att din röst (leaden) blir lite hoptryckt som jag tror HFX var inne på kanske back nån centimeter, den mörka kören dubblar lite på basspåret som förnärvarande är lite anonymt och spersmakat - hoppas på mer spelad bas från myran. Hagis har ju ett bra underlag här tycker jag -.det är bara att bygga på.
Plus på resten arr -piano - körer - gura med en riktigt trevlig ton som kanske kan vätas liite till?

Ser fram emot fortsättningen :D

Kul att du gillade Eddie!

Ja, det är lite grejer som ska på, bas och trummor inte minst. Vad gäller "vätan" på mixen, så är det nervöst mycket som ligger över stereobilden, så just för den skull har jag hållt ett antal spår ganska torra. Men vi får kika igen när det är dags för slutlig master!

Tack för relevanta kommentarer Eddie!

MOMA

MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Har lyssnat igen och imponeras av mix och produktion! Suveränt bra!
En sak som slog mig är att refrängen kanske skulle lyfta mer om den utfördes i halvtakt,
precis som större delen av övriga partier och endast uppbyggnaden till refrängen var
i "normaltakt" (rask marschtakt).... :unsure: Men då kanske det i stället blir för ensidigt....
Men refrängen kanske då kunde förstärkas av lite "maffiga" pianoackord!?
Lite tankar bara som du inte behöver fästa dig vid!  :)
/Asti

[/quote

Tack för fina ord Asti! Och ännu lite roligare att du funderade på exakt samma sak som undertecknad. Det fanns en skiss med ref i halv takt. Men, när jag fnulade runt bland styckena, så kändes det som en bra kontrast och omväxling att rulla på marsch i refrängen för att sedan svepa ut i halv takt på mittstycke och avslutning. (men tanken fanns där absolut :)

Tack för lyssning och kommentar!

MOMA
 
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad Henric

Grymt bra, du har en mkt angenäm röst ur ett lyssnarperspektiv! Gillar tempoväxlingarna, introt inte minst! Finns säkert en del petitesser att rätta till, frågan är ju var man lägger ribban?

Trevlig lyssning iaf!

Mvh Henric.
Ljud är något som uppstår i samma stund som det skapas!


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Nice ;) fint på alla sätt :)Like it alot

Allt gott karl  B)
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Grymt bra, du har en mkt angenäm röst ur ett lyssnarperspektiv! Gillar tempoväxlingarna, introt inte minst! Finns säkert en del petitesser att rätta till, frågan är ju var man lägger ribban?

Trevlig lyssning iaf!

Mvh Henric.

Varmt tack Henric!

Just nu befinner jag mig tyvärr i någon slags coma - har fått en otäck nivå-höjning i min tinnitus vilken förlamar en fullständigt. Växlar mellan hopp och fullständig nattsvart framtidsvision. Men, det brukar kunna bli bättre, vilket jag kämpar för att hålla mig till. En positiv spiral, som är den rätta kontrasten mot hopplöshet.

Min musik, ja, vi får se om jag tar upp den igen. Det finns de som drabbats av så mycket värre saker, så man ska hålla sig en aning på mattan. Men, studion var nog kanske något som jag såg fram emot som en självklar del av livet under kommande decennier, så kanske det inte blir nu. Men jag lever:)

Ja det var lite dysterkvist mitt i musikflödet, men återigen – kul att du gillande Crime & Punishment – det värmer!

(ja, och du som har hörseln intakt – sänk volymen, undvik lurar och för höga decibel)

Ta hand om er!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Härligt!
låter bra, kanske lite basfattigt och trumfattigt i volym. Men skön retro-feeling i det.


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Nice ;) fint på alla sätt :)Like it alot

Allt gott karl  B)

Tack Karl!
Vet inte hur saker kommer att bli framöver, min tinnitus klivit upp ett par smärtsamma steg och det gör ev studiojobb omöjligt som det ser ut nu. Hur det blir i framtiden vet jag inte. Perspektiven är inte upplyftande tyvärr.

Men kul att du gillade den. Ha det gott!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists


Utloggad MOMA

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 626
  • MOMA - Music Of Modern Artists – för att vi kan!
    • Visa profil
Härligt!
låter bra, kanske lite basfattigt och trumfattigt i volym. Men skön retro-feeling i det.

Tack aROCKER! Trevligt att du tyckte det var härligt. Och kanske skulle man kunna lyfta både bas och trummor ett par db, men som min tinnitus är nu så lär det inte bli någon ny mix. Tyvärr.

Men tack för uppmuntrade ord!

MOMA
MOMA - Music Of Modern Artists