Forum > Demolåtar

WholeSpirit - Spaceboat

(1/5) > >>

Toby:
Alla idéer välkomnas! Spännande om ni tänker på samma saker som jag i denna insmickrande crossoverlåt.  :)
190317 Har ändrat hi-haten och några cymbaler.

LÅTNAMN:Spaceboat
ARTIST/GRUPP: WholeSpirit
GENRE: Alternative Rock
LÅTLÄNGD:5.46
KOMPOSITÖR:WholeSpirit
PRODUCENT:WholeSpirit
INSPELNINGSÅR:2017
FORMAT: mp3

Marsall:
varm o skön o disharmonisk gott  :) fast vill ha braket sticket som börjar typ vid 248 det instrumentala riktigt sköna liret i slutet o i samma hålla ut sång på temat o därifrån mer röjj också på trummisen ...svårt o förklara ..gillar låten B)

Asti:
Spännande låt med skönt arr och finurliga harmoniföljder!
Bra spridning i mixen, men skulle vilja ha en starkare bas och
inte fullt så stark sång, men som kunde haft aningen mer reverb.
Snygg produktion och en finurlig låt som säkert växer efter fler lyssningar.
/Asti

Toby:

--- Citat från: Marsall skrivet 03.03.2017, 17:21:49 ---varm o skön o disharmonisk gott  :) fast vill ha braket sticket som börjar typ vid 248 det instrumentala riktigt sköna liret i slutet o i samma hålla ut sång på temat o därifrån mer röjj också på trummisen ...svårt o förklara ..gillar låten B)

--- Slut citat ---
Förstår att du vill ha det instrumentala i slutet istället. Men jag vill behålla det där det är. Gillar dynamiken mellan det och den sista delen. Kul att du gillar låten annars!/Toby

Toby:

--- Citat från: Asti skrivet 03.03.2017, 20:17:21 ---Spännande låt med skönt arr och finurliga harmoniföljder!
Bra spridning i mixen, men skulle vilja ha en starkare bas och
inte fullt så stark sång, men som kunde haft aningen mer reverb.
Snygg produktion och en finurlig låt som säkert växer efter fler lyssningar.
/Asti

--- Slut citat ---
Ok, har fixat med sången och basen. Hoppas att det blev bättre. Tack för din feedback och roligt att du gillar låten. Förhoppningen med alla mina låtar är att de ska växa efter flera lyssningar. Om inte....shit happens! :)/Toby
Ny version ligger uppe nu.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion