Forum > Demolåtar

Asti - Slipping away

<< < (2/6) > >>

Bribedant:
Fick såna Lennon vibbar av den här. Lite annan eq och nåt slapback reverb på sången och voilà, Lennon.
Snygg låt igen och fantastisk prodd.

Toby:
Grym låt med inslag av "I´m the walrus" på Prozak.  :D Allt låter kanon! Det enda jag tänkte på var att cellon i höger var lite väl långt panorerad. Smaksak. Snyggt jobb!/Toby

Asti:

--- Citat från: Bribedant skrivet 28.02.2017, 21:39:32 ---Fick såna Lennon vibbar av den här. Lite annan eq och nåt slapback reverb på sången och voilà, Lennon.
Snygg låt igen och fantastisk prodd.

--- Slut citat ---
Förvånar mig att du hittar Lennon i denna! Fast då borde det väl också vara akustiskt piano och elbas...?
Kul att du gillar låt och prod! Tack för din feedback Sten(?)!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Toby skrivet 01.03.2017, 18:25:25 ---Grym låt med inslag av "I´m the walrus" på Prozak.  :D Allt låter kanon! Det enda jag tänkte på var att cellon i höger var lite väl långt panorerad. Smaksak. Snyggt jobb!/Toby

--- Slut citat ---
I am the walrus på Prozak!  :lol: Kan det låta flummigare än Beatles-låten?  :unsure: :)
OK, kanske har dragit ut cellon lite väl långt. Roligt att du tycker det låter bra!
Tack för din feedback Torbjörn!
/Asti

Plinka:
Utan tvekan är det svårt för oss andra att hänga med i din och Guranos musikaliska kreativitet och produktivitet!

Gillar de fina stråkarna i arret, det är behagligt och sången är som alltid fantastiskt snygg. Men är det matlagning det handlar om kanske cellon skulle paneras istället?   :unsure:
Toppsnygg mix annars!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion