Forum > Demolåtar

Asti - Slipping away

<< < (5/6) > >>

HasseFX:
Härmed levereras en uppmuntrande men i övrigt menlös kommentar!  ^_^

Du fortsätter att leverera riktigt välgjorda och dito ljudande stycken med din väldigt personliga karaktär! Visst kan man nagelfara mixar och produktion, men kvaliteten ligger konsekvent i spannet för "utgviningsbart", så sådant känns mest småaktigt!

Alltid ett nöje att lyssna på, så tack för musiken :)

Eddi:
Jag tycker att det är viktigt att ge konformitet till alla dessa som drabbats av Parkinssons deceese det är ju trots allt inte är deras eget fel utan en slags utveckling av naturens projektion på vissa individer som inte är självvalt utan som sagt drabbar 4 av hundra i åldern 70-100 vilket är ett relativt stort utslag - att du med din sång kan motverka detta känns som en fin insats mot dessa regulatoriska regler som behäftar vårt samhälle. Alla måste vi göra vad vi kan för att motarbeta denna sjukdom - du drar ditt strå till stacken - låt oss andra även medverka i att reducalisera denna sickness in its pride, låt oss höja vår röst i alla sammanhang för att bearbeta denna samhälleliga pina och inte minst den familjära konsekvens som detta medför. Du har med din sång visat att regalitoriska kommandon knappast kan ge en familjs trygghet en boost - och det är det vi värnar om gammal som ung.

Asti:

--- Citat från: HasseFX skrivet 11.03.2017, 16:32:44 ---Härmed levereras en uppmuntrande men i övrigt menlös kommentar!  ^_^

Du fortsätter att leverera riktigt välgjorda och dito ljudande stycken med din väldigt personliga karaktär! Visst kan man nagelfara mixar och produktion, men kvaliteten ligger konsekvent i spannet för "utgviningsbart", så sådant känns mest småaktigt!

Alltid ett nöje att lyssna på, så tack för musiken :)

--- Slut citat ---
Väldigt roligt att du tycker det låter välgjort och välljudande!
Jo, det finns säkert mycket att göra med mix och produktion!  :)
Själv kommer jag nog inte mycket längre, utan då får jag ta till hjälp.
"Utgivningsbart" är ett betyg jag är mer än nöjd med!
Tack för din feedback Hasse!
/Asti

Marsall:
What a fikon kan jag ha glömt o gjort lyss  :o
En disharmonisk godbit från start till mål ..finfin sång o slingor o text
Skall jag komma med nåt så äre verssången i min lyss liite för stark..Dom lekande sköna gurorna på versen går liiiter förlorat Men det är ju ånyo tycke smak jag vet att jag svär när jag nämner deet men du har sköna guror i bakgrunden o jag e ju guranörd också..Och reffenörd när låten är slut skulle det ha fortsatt pang med en virvel o trummorna går upp på lite smack o bang på riden o reffen kör miiinst 2 vändor till :o  :D Men den är bra som den är med  B) Sa jag att reffen va cathig

Asti:

--- Citat från: Eddi skrivet 12.03.2017, 03:39:42 ---Jag tycker att det är viktigt att ge konformitet till alla dessa som drabbats av Parkinssons deceese det är ju trots allt inte är deras eget fel utan en slags utveckling av naturens projektion på vissa individer som inte är självvalt utan som sagt drabbar 4 av hundra i åldern 70-100 vilket är ett relativt stort utslag - att du med din sång kan motverka detta känns som en fin insats mot dessa regulatoriska regler som behäftar vårt samhälle. Alla måste vi göra vad vi kan för att motarbeta denna sjukdom - du drar ditt strå till stacken - låt oss andra även medverka i att reducalisera denna sickness in its pride, låt oss höja vår röst i alla sammanhang för att bearbeta denna samhälleliga pina och inte minst den familjära konsekvens som detta medför. Du har med din sång visat att regalitoriska kommandon knappast kan ge en familjs trygghet en boost - och det är det vi värnar om gammal som ung.

--- Slut citat ---
Min avsikt med texten har ju inte varit att beskriva Parkinsons sjukdom, men om någon vill tolka det så har jag inga invändningar.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion