Forum > Demolåtar

Asti - Slipping away

<< < (3/6) > >>

Asti:

--- Citat från: Plinka skrivet 04.03.2017, 15:29:11 ---Utan tvekan är det svårt för oss andra att hänga med i din och Guranos musikaliska kreativitet och produktivitet!

Gillar de fina stråkarna i arret, det är behagligt och sången är som alltid fantastiskt snygg. Men är det matlagning det handlar om kanske cellon skulle paneras istället?   :unsure:
Toppsnygg mix annars!

--- Slut citat ---
:D Panerad cello är kanske lika gott som panorerad rödspätta i tremolosås!
Jag är pensionär, så det enda som hindrar mig från att göra låtar är hörselproblem!  :)
Roligt att du gillar stråkar och sång! Jag är själv svag för såna här korta cello-anslag.
Skönt att mixen verkar OK! Tack för din feedback Carina!
/Asti

Roffe H:
Jättefin låt Asti, älskar dunkla budskap och lösryckta fraser som passar in i  melodin...riktigt fräsigt (med tanke på matlagning då). Sången är som vanligt knaprigt go...och visst får jag Beatles vibbar.  :)
Roffe H (H- som hål i trumhinnan, har fortfarande problem med min hörsel).  :angry:
Du slirar verkligen iväg på ett härligt vis....  :rolleyes:

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 06.03.2017, 22:25:08 ---Jättefin låt Asti, älskar dunkla budskap och lösryckta fraser som passar in i  melodin...riktigt fräsigt (med tanke på matlagning då). Sången är som vanligt knaprigt go...och visst får jag Beatles vibbar.  :)
Roffe H (H- som hål i trumhinnan, har fortfarande problem med min hörsel).  :angry:
Du slirar verkligen iväg på ett härligt vis....  :rolleyes:

--- Slut citat ---
Jo, det kan bli för mycket ibland med alltför pretentiösa texter och pekpinnar.
Här var det väl inte så mycket tankar bakom, men orden kändes bra i munnen! :rolleyes:
Kul med Beatles-vibbar och att du gillar sången! Fast jag vill inte ha baconen för hårt stekta!  :)
Tråkigt att inte trumhinnan läker, så att du får ordning på hörseln igen! Men det kanske tar lite tid...?
Krya på dig så att vi får lite nya Roughe-låtar, gärna blues för min del!
Tack för din feedback Roughe!
/Asti

hogge:
Fråga: Varför fokuswerar du inte på - av alla dina magiska alster - på 10-12 låtar och ger ut dom på skiva? Med skiva menar jag Spotify/iTunes.. Du har magiskt material och det förtjänar att spridas...

Asti:

--- Citat från: hogge skrivet 08.03.2017, 01:03:28 ---Fråga: Varför fokuswerar du inte på - av alla dina magiska alster - på 10-12 låtar och ger ut dom på skiva? Med skiva menar jag Spotify/iTunes.. Du har magiskt material och det förtjänar att spridas...

--- Slut citat ---
Även om det mot förmodan skulle finnas ett intresse för mina låtar tror jag
musiken skulle försvinna i det oerhörda utbud som finns på Spotify.
Det är väl inte omöjligt att jag gör det ändå, men för mig räcker det med feedbacken här på KR.
Tack för din kommentar och uppskattning av mina låtar hogge!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion