Bra låt och bra tryck!
Sällar mig dock till dem som inte är så förtjust i gitarrsoundet. Skulle föredra typ spräckt Fender-indie-dist - det befintliga ljudet känns lite för metal för stilen...
Tack Hasse för låtgill o tryck!

har köpt lite nya godsaker som jag använder nu..
Jo det där med guraljud är ju ett helt kapitel

Kör med en tokai gura den vill jag inte spräcka den e jag rädd om

Närå skämt åt sido har inte såå många gura plugins som jag kan använda brukar mest köra in the box så att säga o lägga på det jag tycker passar ..Men får leta lite fender indie dist o kolla ..I denna låt tycker jag själv att getingen passar fint på reffen för dom malande ackorden i den skär fint i mina öron ..Men som sagt alla tips o trix för mix o guraljud är alltid välkommet att få

Jag har lyssnat och känner det som att det handlar om 80-talspunk och att det är bra som sådant. Att sedan komma med kommentarer om att guran är mer metallish är liksom kunskaper way beyond me - så det låter jag vara- en låt som berör en - på vilket sätt vet jag inte riktigt fast jag trivdes under tiden.
Tack Eddie för gillande o gott att höra att du trivdes under lyssen

O ja den berör mig mycket själv också

ja O ljud som passar för det facket av musik o låt är inte nånting som jag tänker på alls under skapande tiden ..det blir lixom som det blir när man lirar o rattar till det

Tack bägge för pushandet o eran tid.