Forum > Demolåtar

Gurano - Cirkus

<< < (2/3) > >>

Marsall:
Inget jobbigt här inte..Bra jobbat istället! synthgodis o disharmoni..bra tips från Asti har du fått Skall vara lite mer lek med trummorna dock ..Typ fet virvel ibland med mer kagge botten ibland o sen tillbaka till dom ursprungliga osv .. B)

Eddi:
Jo det här gillade jag och det går säkert att smycka ut mer med olika grejor :D
Det var massor med digitala blippar men jag tror mitt ljudkort håller på att bråka med mig.

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 14.02.2017, 17:30:19 ---Inget jobbigt här inte..Bra jobbat istället! synthgodis o disharmoni..bra tips från Asti har du fått Skall vara lite mer lek med trummorna dock ..Typ fet virvel ibland med mer kagge botten ibland o sen tillbaka till dom ursprungliga osv .. B)

--- Slut citat ---
Tackar .. ja vi får se vad denna har mer i sitt sköte :)

--- Citat från: Eddi skrivet 15.02.2017, 00:53:04 ---Jo det här gillade jag och det går säkert att smycka ut mer med olika grejor :D
Det var massor med digitala blippar men jag tror mitt ljudkort håller på att bråka med mig.

--- Slut citat ---
Tackar ... Räkna inte ut ditt ljudkort...Mina blippar kan nog spöka :)

spacetrucker:
Svänger bra om denhär :)
Virveln kunde sänkas något, gillar nivån som den har t ex vid 154 där den har lite lägre volym.
...en distad kompgitarr skulle inte vara helt fel.

//Space

Håkan Nilsson:
Jag tyckte också om ljuden o rytmerna...
Gitarren kunde ha kommit in tidigare kanske. Suverän gitarrmelodi. Lite struktur så. Rum o reverb på trummorna...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion