Forum > Demolåtar

Plinka & Marre -The eagles flight

<< < (2/3) > >>

Plinka:
Stajo, MaxB och John Isak: Tack för era uppmuntrande kommentarer och väldigt fin kritik!  :D :wub:

Asti, Tack för jättefin kritik och dina utförliga funderingar. Vet precis vad du menar med att det tappar lite tryck där, jag håller med dig, och ska se om jag kan få ordning på det...det verkar som att limitern lite trycker tillbaka just där som jag vill att det ska bli maffigt. Vad menas med stötvisa celli (vad är celli?)?

Asti:

--- Citat från: Plinka skrivet 13.02.2017, 15:04:37 ---Stajo, MaxB och John Isak: Tack för era uppmuntrande kommentarer och väldigt fin kritik!  :D :wub:

Asti, Tack för jättefin kritik och dina utförliga funderingar. Vet precis vad du menar med att det tappar lite tryck där, jag håller med dig, och ska se om jag kan få ordning på det...det verkar som att limitern lite trycker tillbaka just där som jag vill att det ska bli maffigt. Vad menas med stötvisa celli (vad är celli?)?

--- Slut citat ---
Jo, limiter och compressor kan ibland ge oönskade effekter.
Med "stötvis" menade jag staccato och celli (tror jag) är pluralformen av cello!  :)
Cellofan brukar man kalla en trilskande cello som är svårstämd och trögspelad.  :rolleyes:

pxm:
Härliga sångmelodier. Bra stämningsfulla ljud till ett upplyftande beat.  :)
Mixen sitter, den är jätte, jättebra faktiskt.
Sångspåren imponerar.

Spännande komposition. :)
Jag gillar den här.

mvh

Marsall:
Krispig o fin mix O bra sång o ljud på den också, passar kanoners ..Proffsmix faktiskt utan o ta i  :D

Marruschkka:
Denna underbara låt, Plinka♥

Så härligt det var att få lägga stämmor och lead tillsammans med dig, det är ju så mysigt :rolleyes:

Men, som Asti säjer, vid 81 sek ska det lyfta än mer så man riktigt märker hur örnen lyfter :wub:

Underbar mix annars och som vanligt snyggt arr som det bara är ett stort nöje att få vara med i  :P :D

/Marre

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion