Forum > Demolåtar

Hogge.. Förlåt mig - men jag har inte mått så bra..

(1/3) > >>

hogge:
Men jag är tillbaka nu.. Förhoppningsvis för att stanna?
Jag har tidigare lidit oerhört av min utbrändhet, och detta med musik har varit sjukt lågprioriterat.. Men nu, sen några veckor, så känner jag mig bättre - skulle kunna berätta varför, men då skulle ni förmodligen dumförklara mig fullständigt..

Men nu - hur som helst - känner jag mig pigg och stark, och inte minst positiv... Jag har börjat spela musik igen (drygt två år sedan sist, men jag måste byta strängar på guran, känner jag) och har tillika dragit igång mitt nya företag:  www.krisochkatastrof.se... Känner mig således starkare än på länge..

Hur som helst.. Här är min senaste skapelse... Ostämd gitarr och i otakt.. Inte heller sjunger jag på denna, men vad tycker ni? Personligen ville jag mest hitta tillbaka till KR:s underbara forum (och till livet)...

Va ärliga nu...

http://hoggez.se/DEMO3_17_444.mp3

Eddi:
Vad roligt att få livstecken från dig igen. Låten då tja Hoggez är liksom inte Hoggez utan din fenomenala röst som borde in svenska eller engelska spelar ingen roll i övrigt är arret bra men gurorna för låga rakt över. Det är gung i låten absolut... :D

hogge:
Jag ÄLSKAR dig Eddi... Du (och Mike) varde som fick igång mig.. OCH har likaså följt mig över tiden.. Du/ni är ¨sånt sjukt stöd så ni fattar inte...

Asti:
Skönt att höra att du mår bättre igen, visste inte att du mått dåligt!
Låten ger mig lite U2-vibbar och man saknar bara Hogges/Bonos sång.   :)
Jag skulle vilja ha lite kraftigare bas, men har märkt att jag tycker så på
nästan alla upplagda låtar numera, så det kan bero på mina öron..... :unsure:
Bra ös på trummorna och suggestivt pianoklink i bakgrunden!
Bortsett då från basen tycker jag mixen känns balanserad.
/Asti

Fuzzbub:
Nice.  Det här skulle kunna vara nåt av Interpol i mina öron och det är mycket bra.   Jag tycker dessutom att mixen låter bra och balanserad. Ser fram emot att höra med sång vad det lider. 

Bra jobb och välkommen tillbaka!  :)    /Fuzz

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion