Forum > Demolåtar
Asti - Another kind of people
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 11.02.2017, 18:21:28 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.02.2017, 16:12:30 ---Å nu har jag har fått en ridsadel där bak...
--- Slut citat ---
Ja, det gäller att behandla hemorojderna i tid! :)
--- Slut citat ---
Ja, det är ingen hejd på skojigheterna idag. Fick åka ända... till Ingarö för att hämta sadeln.
Fick inte plats i bagagerummet så jag la den på baksätet. Men nu får det vara nog med skojigheter.
Tack att du finns och är aktiv Asti!
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.02.2017, 21:47:39 ---
--- Citat från: Asti skrivet 11.02.2017, 18:21:28 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.02.2017, 16:12:30 ---Å nu har jag har fått en ridsadel där bak...
--- Slut citat ---
Ja, det gäller att behandla hemorojderna i tid! :)
--- Slut citat ---
Ja, det är ingen hejd på skojigheterna idag. Fick åka ända... till Ingarö för att hämta sadeln.
Fick inte plats i bagagerummet så jag la den på baksätet. Men nu får det vara nog med skojigheter.
Tack att du finns och är aktiv Asti!
--- Slut citat ---
Ja vi får vara rädda om varandra och vårda relationerna vi som har förmånen att vara kvar här.
stajo:
Låter kalas det här :). Skön mjuk stämning och härliga melodier. Bra start på 2017.
Asti:
--- Citat från: stajo skrivet 12.02.2017, 14:51:49 ---Låter kalas det här :). Skön mjuk stämning och härliga melodier. Bra start på 2017.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar!
Jag har snöat in lite på subbas och hiphop/RnB-trummor, som jag tycker funkar bra ihop
och som du säger, skapar en mjuk ljudbild, vilket också är snällt mot mina öron! :)
Tack för din feedback!
/Asti
Marruschkka:
Vilken härlig ljudbild du alltid får till :rolleyes:
Bra och tänkvärd text, väldigt fin musik.
Den här skulle Per ha gillat :wub:
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida