Forum > Demolåtar

Asti - Another kind of people

<< < (5/9) > >>

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2017, 21:49:11 ---Jag läser inte vad andra skrivit, har lyssnat en gång. Långt med den här 'sinuskurve-basen' men du håller den i schack så jag upplever inte att den blir för mycket. Skönt i introt att höra det högerkanten från trummorna och hånglat från dem, som är ljusare än hissarna, ute till höger. Snyggt gjort.

Såg och unison stämma är aningen osämja nånstans men den kan man väl acceptera för att det ska vara liv i produktionen, så att det inte är för kliniskt bra.

--- Slut citat ---
"Skönt i introt att höra det högerkanten från trummorna och hånglat från dem, som är ljusare än hissarna, ute till höger"???
Fattar tyvärr inte vad du menar här Max!  :D
Jo, sångstämmorna är lite otajta! Ska försöka snygga till det.
Tack för din lite kryptiska feedback Max!  :)
/Asti

MaxB:

--- Citat från: Asti skrivet 11.02.2017, 10:37:38 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 10.02.2017, 21:49:11 ---Jag läser inte vad andra skrivit, har lyssnat en gång. Långt med den här 'sinuskurve-basen' men du håller den i schack så jag upplever inte att den blir för mycket. Skönt i introt att höra det högerkanten från trummorna och hånglat från dem, som är ljusare än hissarna, ute till höger. Snyggt gjort.

Såg och unison stämma är aningen osämja nånstans men den kan man väl acceptera för att det ska vara liv i produktionen, så att det inte är för kliniskt bra.

--- Slut citat ---
"Skönt i introt att höra det högerkanten från trummorna och hånglat från dem, som är ljusare än hissarna, ute till höger"???
/Asti

--- Slut citat ---

Jag hoppas du inte förväntar dig att jag förstår det skrivna. Jag hade en idé men tankarna for visst iväg.

Uppskattade hög frekventa ljud som mot pol till låg basen.
De jag syftade på var ej bara hihat (hissarna) utan annat liknande men annat, på höger sidan.

Hånglat fått jag ingen förståelse för, i samband med ditt musik stycke... Vad tänkte jag på?

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.02.2017, 15:15:27 ---
--- Citat från: Asti skrivet 11.02.2017, 10:37:38 ---

--- Slut citat ---
/Asti

--- Slut citat ---

Jag hoppas du inte förväntar dig att jag förstår det skrivna. Jag hade en idé men tankarna for visst iväg.

Uppskattade hög frekventa ljud som mot pol till låg basen.
De jag syftade på var ej bara hihat (hissarna) utan annat liknande men annat, på höger sidan.

Hånglat fått jag ingen förståelse för, i samband med ditt musik stycke... Vad tänkte jag på?

--- Slut citat ---
Jo, hade nog förväntat mig att du skulle förstå vad du själv skrivit!  :lol:
Detta gör mig tyvärr inte mycket klokare - "....som mot pol till låg basen"??
Ja fråga inte mig vem du hånglade med när du skrev inlägget.  :P
Förstår om du hade tankarna någon annanstans.... :rolleyes:
Skit samma! Roligt att höra från dig Max!  :)
/Asti

MaxB:
Å nu har jag har fått en ridsadel där bak...

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.02.2017, 16:12:30 ---Å nu har jag har fått en ridsadel där bak...

--- Slut citat ---
Ja, det gäller att behandla hemorojderna i tid!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion