Forum > Demolåtar

Asti - Another kind of people

<< < (4/9) > >>

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 05.02.2017, 22:17:58 ---Jättefin låt och tankeväckande text, sången gillas som alltid . Tyvärr kan jag inte uttala mig om ljudbilden eftersom jag drabbats av öroninflammation med brusten trumhinna som följd, så nu kan jag bara "höra vänster kanal" känns skitkonstigt, hoppas att det går över snart...men det blir inget lira för mig på ett tag, inte roligt att lyssna heller.  :wacko: :(
/Roughe

--- Slut citat ---
Roligt att du gillar låt, sång och text!
Tråkigt däremot att du fått hörselproblem, men det är ju lyckligtvis övergående!
Hoppas bara du inte hinner bli helt vänstervriden innan högerörat läkts.  :rolleyes:
Tack för feedback Roughe! Krya på dig och var rädd om dina öron!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 06.02.2017, 10:42:55 ---Jomen detta är bra.  Jag är ju egentligen ingen större fan av elektroniska musikstilar men du sätter melodi och sång i första rummet s.a.s. och då funkar det.  Snyggt är det också och jag gillar att du tillägnar Per låten.    /Fuzz

--- Slut citat ---
Förstår att det inte är din favvo-musik, men det gläder mig att du hittar något bra ändå!
Jo, jag försöker alltid hitta en melodi som funkar, fast här kanske den inte blev så varierad...?
Tack för din feedback Fuzz!
/Asti

Plinka:
Det låter väldigt bra, jag har inget att anmärka på  :wub:
Fin text, fina tankegångar och tema. Håller med dig där.

Asti:

--- Citat från: Plinka skrivet 09.02.2017, 23:12:50 ---Det låter väldigt bra, jag har inget att anmärka på  :wub:
Fin text, fina tankegångar och tema. Håller med dig där.

--- Slut citat ---
Jättekul att du tycker det låter bra och
speciellt roligt att du sympatiserar med mina tankar i texten!
Tack för din feedback Carina!
/Asti

MaxB:
Jag läser inte vad andra skrivit, har lyssnat en gång. Långt med den här 'sinuskurve-basen' men du håller den i schack så jag upplever inte att den blir för mycket. Skönt i introt att höra det högerkanten från trummorna och hånglat från dem, som är ljusare än hissarna, ute till höger. Snyggt gjort.

Såg och unison stämma är aningen osämja nånstans men den kan man väl acceptera för att det ska vara liv i produktionen, så att det inte är för kliniskt bra.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion