Forum > Demolåtar

Asti - Another kind of people

<< < (3/9) > >>

Asti:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 05.02.2017, 20:00:34 ---Lag lyssnade... och lyssnade och tyckte att "dehär låter stökigt otydligt på nåt sätt"... sen kopplade jag om från mina passiva Behringer Truth B2031P till mina aktiva monitorer (också Behringer) och då lät allt rätt :). Vet inte om det beror på försärkaren eller högtalarna men i det första fallet försvann sångens klarhet helt och det lät bara otydligt.
Men jo, bra låt och bra text (som vanligt). Jag tror mig veta att du använder Waves Reel ADT... om du använt den även här kanske du vill berätta hur du ställt in spakarna :rolleyes:
//Space

--- Slut citat ---
Märkligt att det skilde så mycket på de olika lyssningsalternativen!  :unsure:
Roligt att du gillar låt och text! Jo, jag använder ADT! Det enda jag justerat
i den pluggen är att jag dragit ner ADT-nivån till 55-60% ungefär. Utöver ADT:n
använder jag dessutom ett Hall reverb (låg nivå) och ett försiktigt delay, samt de-esser.
Tack för din feedback Krister!
/Asti

Marsall:
Finfin Astilåt.. Suben e go och sången e go o ligger fint i volym..Lite off på körerna som nämns tidigare..det fixar du lätt som plätten  :)
Förläng gärna låten i slutet med temat som sjungs några vändor istället för nedtoning .Kommer tillföra ytterligare värme ..det kände jag i stortån nu :D..

Roffe H:
Jättefin låt och tankeväckande text, sången gillas som alltid . Tyvärr kan jag inte uttala mig om ljudbilden eftersom jag drabbats av öroninflammation med brusten trumhinna som följd, så nu kan jag bara "höra vänster kanal" känns skitkonstigt, hoppas att det går över snart...men det blir inget lira för mig på ett tag, inte roligt att lyssna heller.  :wacko: :(
/Roughe

Fuzzbub:
Jomen detta är bra.  Jag är ju egentligen ingen större fan av elektroniska musikstilar men du sätter melodi och sång i första rummet s.a.s. och då funkar det.  Snyggt är det också och jag gillar att du tillägnar Per låten.    /Fuzz

Asti:

--- Citat från: Marsall skrivet 05.02.2017, 21:49:09 ---Finfin Astilåt.. Suben e go och sången e go o ligger fint i volym..Lite off på körerna som nämns tidigare..det fixar du lätt som plätten  :)
Förläng gärna låten i slutet med temat som sjungs några vändor istället för nedtoning .Kommer tillföra ytterligare värme ..det kände jag i stortån nu :D..

--- Slut citat ---
Kul att du gillar låten! Jag är med förtjust i subbas-ljudet! Varmt och fylligt.
Hade faktiskt funderingar på en repeterande sång/kör i slutet!
Ska fundera på det lite till...
Tack för din feedback Marsall!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion