Forum > Demolåtar

Ambivalens - The Thirteenth Tribe (uppdaterad! Drygt två år senare...)

<< < (3/3)

Marsall:
En skitbra låt till o börja med ..en grupp jag skulle vilja se live o stå å ta nån bira till o bara njuta lixom..låter live..sen att inte sången går fram riktigt i öspartierna gör ingenting alls ..skön lyss o bra sång å lir från kakel till kakel.. B)

Leif:

--- Citat från: Marsall skrivet 29.03.2019, 18:17:46 ---En skitbra låt till o börja med ..en grupp jag skulle vilja se live o stå å ta nån bira till o bara njuta lixom..låter live..sen att inte sången går fram riktigt i öspartierna gör ingenting alls ..skön lyss o bra sång å lir från kakel till kakel.. B)

--- Slut citat ---

Gött att läsa! Och kul att du gillar det.

Om/när vi spelar live så hoppas jag även att vi får möjlighet att ta en bira ihop efter spelningen i så fall.  :D

Vi har ju en bit kvar med den här låten, så vi har förhoppningsvis fixat mixen bättre till nästa version och lagt om trummorna. Men arret känns ganska färdigt i alla fall. Tanken är att vi ska försöka färdigställa hela plattan (skiva nr 2 i ordningen) inom kort, så att vi tillslut blir klara efter långt uppehåll. Jag hoppas att vi också kan genomföra någon slags livespelning efter det. :)

Det vore en ära om du och andra KR-medlemmar hänger på då. :)

Ha en fin helg!

//Leif

Marruschkka:
Vilken go´bit det här är :wub:

Så underbar och innerlig sång, härligt dynamiskt komp, och jag tokgillar detta :rolleyes:

Lyssnade på den sista verren nu.

Jag kan inte hitta något att klaga på.

Suveränt, sånt här kan jag gärna lyssna på länge!

/Marre

Leif:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 04.04.2019, 00:38:06 ---Vilken go´bit det här är :wub:

Så underbar och innerlig sång, härligt dynamiskt komp, och jag tokgillar detta :rolleyes:

Lyssnade på den sista verren nu.

Jag kan inte hitta något att klaga på.

Suveränt, sånt här kan jag gärna lyssna på länge!

/Marre

--- Slut citat ---

Tusen tack, Marre!  :)

Kul att du gillar den. Förhoppningsvis så kan vi ta den något snäpp längre med ett ordentligt trumspår och något bättre mix framöver.

Fint att du tog dig tid att lyssna och kommentera! Det uppskattas. :)

//Leif

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion