Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - Peppar, peppar ta i trä
Roffe H:
--- Citat från: Gurano skrivet 24.01.2017, 23:12:04 ---En trevlig sommarlåt - fick lite Ledinvibbar ett tag :lol:
Har eg inget som behöver fixas ... kanske att orgelljudet blir lite mer hammondig liksom - tycker jag då
/G
--- Slut citat ---
Tack för lyss och tyck, kollar om det går att göra något åt orgeln...
Roffe H
Dividend:
Det finns ingen låt att lyssna på i första inlägget, Roffe :D
Roffe H:
Nu finns det...lade precis in en ny version med ackegura samt försökte fixa lite med orgeln...tror inte jag kan göra så mycket mer åt denna nu.
/Roffe H
Eddi:
Jag slank in o lyssnade nu när den är klar :) - kul att höra det gamla 60-tals kompet på gitarren och visst sjutton längtar man till värme och sol och gröna ängar och alltihop när man hör detta!! Tack för den tidsresan Rough har inget att anmärka på :D
Roffe H:
--- Citat från: Eddi skrivet 26.01.2017, 01:01:33 ---Jag slank in o lyssnade nu när den är klar :) - kul att höra det gamla 60-tals kompet på gitarren och visst sjutton längtar man till värme och sol och gröna ängar och alltihop när man hör detta!! Tack för den tidsresan Rough har inget att anmärka på :D
--- Slut citat ---
Tack själv Eddi, jätteroligt att du gillar... :D och man kan alltid hoppas på en fin sommar :)
Roughe
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida