Forum > Färdiga produktioner
Fuzzbub - Flow
Marsall:
Härligt drag i låten ..Foten kunde inte va still ..Finemang ini kaklet .. Mejslar du fram sången liite grann så får du en gitarr till av mig för nu hör jag inte ett ord ...Men foten har inte stannat ännu den fortsätter att stampa på än.. :D
spacetrucker:
...tycker sången kunde höjas ännu ett snäpp. Annars super :)
//Space
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 13.01.2017, 19:26:01 ---...tycker sången kunde höjas ännu ett snäpp. Annars super :)
//Space
--- Slut citat ---
.....är böjd att hålla med!
/Asti
Roffe H:
Härlig låt, kan vara vilket årtionde som helst innan 1990, men för mig som -47 känns det 60-tal...tycker sången kan lyftas en aning. :)
/Roffe H
Bribedant:
--- Citera ---
Mmm... Jag håller med att det inte blev sån stor skillnad efter "mastringen" (förutom den dubbade sången) faktiskt. Har ändå dragit in gitarrer samt eq:at om en del. Gjorde därför en ny variant nu på morgonen och det är skillnad. För mycket tycker jag men ni kanske tycker det låter bättre?
[mp3=200,20,0]https://dl.dropboxusercontent.com/u/10482850/KR/Bubben%20Band%20-%20Flow4.mp3[/mp3]
/Fuzz
--- Slut citat ---
Jo den blev ännu roligare att lyssna på. Fan, jag skulle vilja lira i ett sån här skrammelband. På söndagar i ett garage. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida