Forum > Demolåtar
Roffe H - Sing with me
Gurano:
Kul att höra den tidiga och den nya inspelningen :D
Fett 60-tal i båda versionerna egentligen, även om ljudbilden i 1a verren är mer riktig s.a.s.. Någon lite suring finns i verre två - behöver nog inte fixas, men den finns där. Det behövs mer ohh och ahh i den nya verren (som finns i 1an) :D
Förresten - om du inte har nåt att göra så får du gärna yla på min låtidé dags? :lol: B)
/G
Roffe H:
--- Citat från: Gurano skrivet 06.01.2017, 12:05:18 ---Kul att höra den tidiga och den nya inspelningen :D
Fett 60-tal i båda versionerna egentligen, även om ljudbilden i 1a verren är mer riktig s.a.s.. Någon lite suring finns i verre två - behöver nog inte fixas, men den finns där. Det behövs mer ohh och ahh i den nya verren (som finns i 1an) :D
Förresten - om du inte har nåt att göra så får du gärna yla på min låtidé dags? :lol: B)
/G
--- Slut citat ---
Tack för lyss och tyck,
Har en textidé till din låt, så visst, kan ju alltid försöka. Du har den privat på KR
/Roffe H
Eddi:
--- Citat från: Roffe H skrivet 06.01.2017, 17:36:27 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 06.01.2017, 12:05:18 ---Kul att höra den tidiga och den nya inspelningen :D
/G
--- Slut citat ---
Tack för lyss och tyck,
Har en textidé till din låt, så visst, kan ju alltid försöka. Du har den privat på KR
/Roffe H
--- Slut citat ---
Kul ser jag fram emot :)
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 06.01.2017, 18:50:37 ---Kul ser jag fram emot :)
--- Slut citat ---
Har redan tjuvlyssnat på ett utkast - blir nog bra det där :D
/G
Asti:
Låter fint om nyinspelningen! Bra mix och snyggt framfört!
Originalet låter ju 60-tal i soundet, halvtaskig ljudkvalitet och ojämn mix :rolleyes:,
men kul att höra och jämföra med nyinspelningen! :)
En reunion låter toppen! Då måste ni spela in nåt som vi får lyssna på!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida