Forum > Demolåtar
Mr G & Roffe H - Spanat in dig
spacetrucker:
Tajt låt fast det händer mycket... till och med lite väl mycket för min smak :D
Basisten är toppen... och sången. Trummorna gillar jag inte 100% (virveln är lite klen, smaksak)
Tummen upp för denna
//Space
Asti:
Finfin sång av Roughe och även bra och passande text!
För mig lät sången lagom i nivå och reverb/delay.
/Asti
Roffe H:
Tack för tyck om sången, tycker också att Guranos mix och musik är kanon, blev kanske lite rocklåt ändå. :)
Roffe H
Håkan Nilsson:
Jag gillar grundmanglet mitt i låten. Brukar väl vara det som är svårast när man knåpar ihop låtar själv...
På med lite tydligare gitarrvräk där så. Och lite mindre torr sångröst?
Gurano:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 08.01.2017, 18:20:54 ---Skitbra!! :wub: Låter Pugh om det här liksom. Sången passar perfekt in, om än en liten aning låg i mina öron. Det svänger som fasen och det är en tung ljudbild - me like(!) men det kanske är lite för tungt? Kan vara att jag har basigare ljud hemma än många för så här har det blivit förut. Ändå kör jag bara allt rakt ut i monitorerna (Rokit8). Ja ja, det är bra hur som och jag tycker denna är årets bästa låt so far! :)
Bra jobbat av er! /Fuzz
P.s. Orgeln passar också som handen i handsken! D.s.
--- Slut citat ---
Tackar - jag upplever det inte för basigt i min lyssning :D
--- Citat från: spacetrucker skrivet 08.01.2017, 18:48:14 ---Tajt låt fast det händer mycket... till och med lite väl mycket för min smak :D
Basisten är toppen... och sången. Trummorna gillar jag inte 100% (virveln är lite klen, smaksak)
Tummen upp för denna
//Space
--- Slut citat ---
Ja smaken e som baken - i mitt öra händer det lagom mycket :D
Hmm virveln låter bra i min lyss
--- Citat från: Asti skrivet 08.01.2017, 20:38:43 ---Finfin sång av Roughe och även bra och passande text!
För mig lät sången lagom i nivå och reverb/delay.
/Asti
--- Slut citat ---
Kanon - tackar
--- Citat från: Roffe H skrivet 08.01.2017, 21:04:20 ---Tack för tyck om sången, tycker också att Guranos mix och musik är kanon, blev kanske lite rocklåt ändå. :)
Roffe H
--- Slut citat ---
Klart att det blev en rocklåt - en bra sådan ;)
--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 09.01.2017, 12:02:20 ---Jag gillar grundmanglet mitt i låten. Brukar väl vara det som är svårast när man knåpar ihop låtar själv...
På med lite tydligare gitarrvräk där så. Och lite mindre torr sångröst?
--- Slut citat ---
Jag gjorde sången medvetet torr - tyckte att det passade bra i denna :D
Tack alla för era kommentarer
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida