Forum > Färdiga produktioner
Marsall - Ögonblicket Före Tystnaden (KLAR)
Toby:
Kul låt där jag verkligen gillar gitarrernas disharmoni i slutet. Fräckt! Sångens lallande där kunde jag varit utan. Tycker det drar ner helheten tyvärr. Getinggitarren kunde i mina öron fått vara tyngre. Överlag spännande låt med väl sammansvetsade delar! Lite tunn ljudbild men det har nog någon annan sagt. Roligt att lyssna på din lite säregna stil. Punk? Inte hos mig. /Toby
Marsall:
--- Citat från: Toby skrivet 29.12.2016, 18:41:09 ---Kul låt där jag verkligen gillar gitarrernas disharmoni i slutet. Fräckt! Sångens lallande där kunde jag varit utan. Tycker det drar ner helheten tyvärr. Getinggitarren kunde i mina öron fått vara tyngre. Överlag spännande låt med väl sammansvetsade delar! Lite tunn ljudbild men det har nog någon annan sagt. Roligt att lyssna på din lite säregna stil. Punk? Inte hos mig. /Toby
--- Slut citat ---
Tack Toby för gillande av guror o roligt att det säregna går hem o feedbacken ! :D
Har nu ånyo fettat gurorna liite till .Hittade en liten knapp på stärkaren som var avtryckt :o he he så kan det gå när haspen inte e på :D Jah o den berusade lallasångaren i slutet e tyvärr nitad där den är Me like that drunker to much :lol: B)
Tack Alla som bara den för frampushande o förbättringsförslagen B) :wub:
Roffe H:
Rolig låt. Du har en skön och lekfull inställning till dina låtar och musiken...gillas.
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida